  • 161. Data: 2005-09-26 16:28:48
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przeciez mowisz o okradanym biednym przedsiebiorstwie...

    o okradanych programistach a tych sa miliony

    P.

  • 162. Data: 2005-09-26 16:32:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja? Ja tylko przytaczam fakt ze Adobe Reader 7 ma kradzione z uczelni
    > podzespoly i ze klamie ze to ich.

    50 raz z kolei, goowno mnie to interesuje, rozmawiamy teraz o innych
    programistach a ty wszystkich nazywaszzzlodziejami bo acrobat zajebal
    algorytm.
    Lecz sie facet

    > Ale Linux jakos moze jechac na starociu i ma lepsze rezultaty :-P

    skomentuj wymagania gier, jak sie ograniczasz do linuxa to skomentuj
    wymagania Unreala dostepnego pod linuxa.
    A jak taki cwaniak to odpal linuxa z najnowszym KDE na 486

    > I wlasnie dlatego jestes kretynem.
    >
    > Dla konsumenta ma znaczenie ze kiedy stoi przed polka sklepowa ma wybor
    > konkurencyjnych OS. W tym samym miejscu i czasie.

    piszemy teraz debilu o programistach ktorzy twrza te oprogramowanie,
    tworedzisz ze maja ograniczony dosteop ja podalem
    strony z bibliotekami ty pierdolisz o polkach

    P.

  • 163. Data: 2005-09-26 16:33:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Heheh bo żadnej nie ma :)

    jestem tego pewny, bo to nawet niemozliwe technicznie a jezlei jest to do
    obejsci apewnie w 5 minut.
    To jakis debil, poczytaj wszystki ejego posty, nie potrafi na konkretne
    pytanei odpowiedziec.

  • 164. Data: 2005-09-26 16:54:33
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 15:56:48 GMT, gaza napisał(a):

    > Powiedz to Toshibie

    Możesz kupić laptopa innej firmy. Są takie, które pozwalają kupić Ci
    laptopa z darmowy Free-Dosem.

    > Skoncz te glupoty. Przejdz sie do sklepu. Ale jakiegos powazniejszego.

    To ty skończ się ośmieszać. Napisz raz a dobrze na czym polega ta blokada.

    Maciej Olędzki

  • 165. Data: 2005-09-26 16:54:58
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 15:31:42 GMT, gaza napisał(a):

    > Rad Hat, Ubuntu, Mandriva.

    A co się dokładnie działo?

    Maciej Olędzki

  • 166. Data: 2005-09-26 17:04:38
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 16:51:25 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > u mnie na UG jest kilka pracowni w kazdej po kilkadzisiat komputreow, w
    > kazdej moge przebywac nawet podczas zajec

    Sporo zależy od uczelni - na studiach dziennych sytuacja wyglądała tak jak
    opisałeś. Natomiast na innej uczelni (studia zaoczne) dostęp do komputerów
    jest praktycznie niemożliwy. A jeśli nawet jakimś cudem się to uda, to
    praca na nich nie jest za bardzo komfortowa.

    Maciej Olędzki

  • 167. Data: 2005-09-26 17:15:24
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 26.09.2005 gaza <l...@m...com> napisał/a:
    > Windows? A w dodatku z BIOSem blokujacym Linuxa.

    Potrafisz udowodnic to twierdzenie?
    Jakis link do artykulu gdzies czy cos?
    Bo z BIOSem, ktory uniemozliwia instalacje linuKSa sie jeszcze nie
    spotkalem.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 168. Data: 2005-09-26 18:08:05
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    No właśnie zdaje się że to Ty napisałeś:
    "na zrobieniu fotografii nikt nie traci, tu produycent traci zysk."

    > mowisz? no to powiedz jeszcze skad osoba ktora zamierza wbrew woli autora
    > uzywac oprogramowania
    > sciaga - kopiuje te oprogramowanie, czy od producenta bezposrednio (tu
    > muzeum) czy juz z ukradzuionej

    Kopiuje z legalnej kopii zakupionej przez kogoś innego ?

    > Czyli krasc ciezarowki dopoki nie bedziemy nimi wozic towaru tak?
    > W ten sposob na to popatrz.

    Nie można tego tak porównywać. Gdybyś napisał że można kopiować
    ciężarówki to wtedy ....

    > oprogramowania nie kradniesz poto by patrzec na niego (bo tego nikt Ci
    > enie moze zabronic) a po to by go uzywac.

    Bzdura . Obraz jest do patrzenia, a soft do używania.

  • 169. Data: 2005-09-26 18:15:16
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > na uczelni ma mozliwsoc korzystania z pracowni i z oprogramowania wiec
    > darujsobie takie tlumaczenie.

    ROTFL-nołem sobie ... przepraszam ;)))))

  • 170. Data: 2005-09-26 19:00:30
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sun, 25 Sep 2005 19:26:39 +0200, Maciej Olędzki napisał(a):

    > W jaki sposób to policzyłeś?
    > XP kosztuje 366 PLN (OEM) lub 957 PLN (BOX) Tiger kosztuje 559 PLN (nie
    > mam pojęcia na jakiej to jest licenji)
    Poszukaj Tiger Family Pack to jest wlasnie 5 licencji.
    OEM pomijam bo trzeba do niego kupic jakis sprzet wiec liczylem Box.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From