  • 1. Data: 2006-04-18 20:02:19
    Temat: NIe płaci za neta
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem adminem sieci komputerowej
    DOtej pory o dziwo ludzie albo dzownili ze nie płacą i odcinałem albo płacili
    Znalazł sie jeden cwaniak który podłączył sie- zapłacił1 miesiac- i dalej nie
    płącił- Jako ze jesteśmy łatwierni- przystaliśmy na jego prosby i nie
    odcinaliśmy go przez 4m-c. bo obiecywął ze wpłaci. W końcu odciety- dostał od
    nas pismo " wezwanie dozapłaty".
    Jak go znam - to bedzie to zignorowane- wiec jak teraz najlepiej sie zaniego
    "zabrać " ?

  • 2. Data: 2006-04-18 20:19:51
    Temat: Re: NIe płaci za neta
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Podłącz mu 220V :)))

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-04-18 21:19:17
    Od: "Adamos" <adamos79(tnijto)@gmail.com>

> [...]
    > odciety- dostał od nas pismo " wezwanie dozapłaty".
    > Jak go znam - to bedzie to zignorowane- wiec jak teraz najlepiej sie

    IMHO nie placac 1 rachunku nie powinien otrzymac mozliwosci nieplacenia 2,3,
    sami naraziliscie sie na koszta. Nie ma nic za darmo, chleb tez dostawal na
    kreche ??? jak ktos jest uczciwy i chce zaplacic, zaplaci i poprosi o
    odciecie na czas nieokreslony.
    Brutalne, ale prawdziwe !!!

    Adamos
    gg990369

  • 4. Data: 2006-04-19 00:21:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pawel [###p...@p...onet.pl.###] napisał:

    Na podstawie umowy i wystawionych a nie uregulowanych rachunków
    składasz w sądzie pozew w postępowaniu uproszczonym o zasądzenie
    należności. W dobrym tonie jest wysłanie wezwania, w którym uprzedzisz
    klienta, że w razie nieuregulowania należności do jakiegoś tam
    sensownego terminu pozwiesz go. Dostajesz nakaz zapłaty i czekasz, czy
    się nie odwoła. Mija termin, występujesz o klauzulę wykonalności i
    zostaje komornik. Ponieważ kwota nie jest zbyt wielka, to odradzam
    jakiekolwiek inne rozwiązania w stylu firm windykacyjnych, detektywów,
    Rosjan (Ormian i innych mafii) lub też zawieranie jakiś porozumień,
    które i tak nie zostaną dotrzymane. Chyba, że klient jakieś w miarę
    wiarygodne powody podaje i jest szansa, że zacznie płacić.

  • 5. Data: 2006-04-19 07:06:18
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 18 Apr 2006 22:02:19 +0200, użyszkodnik "Pawel"

> [...]
    > nas pismo " wezwanie dozapłaty".
    > Jak go znam - to bedzie to zignorowane- wiec jak teraz najlepiej sie zaniego

    ja jak podłaczam ludków to tych nowych szczególnie pilnuje, a potem
    już wiem kogo pilnowac a z kim nie ma problemów z płaceniem

    generalnie zlewam zabawianie się w windykatora w tym wypadku, nie
    placi, odcinam i zapominam o sprawie, poprostu nie chce się ośmieszac
    jak swego czasu jeden z operatorów komórkowych który usilnie dopominał
    się o zapłacenie za telefon którego dawno już nie miałem

    ---
    futszaK
    Praca na platformie wiertniczej - pot nie kapie po dupie
    poprostu juz sie nie pocisz bo nie masz potu (c)Vir

  • 6. Data: 2006-04-19 07:10:43
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > które i tak nie zostaną dotrzymane. Chyba, że klient jakieś w miarę
    > wiarygodne powody podaje i jest szansa, że zacznie płacić.

    Klient podaje jasne powody " ze ma nas w dupie "
    Wzewanie do zapłąty dostał, łącznie z informacją ze jeżeli nie zapłaci- sprawa
    trafi do sądu.

    Dzieki za informacje.

  • 7. Data: 2006-04-19 07:20:51
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Klient podaje jasne powody " ze ma nas w dupie "
    > Wzewanie do zapłąty dostał, łącznie z informacją ze jeżeli nie zapłaci-
    > sprawa trafi do sądu.

    No to sie nie patyczkowac tylko zrobic tak jak napisal Robert. Skoro ma Was
    w dupie to najlepszym sposobem bedzie jak po tej dupie dostanie i siadzie na
    nim komornik. Mysle ze to go troche nawet przestraszy i w przyszlosci dwa
    razy sie zastanowi zanim cos takiego zrobi :)

    Jacek

  • 8. Data: 2006-04-19 08:22:24
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    castrol wrote:

> [...]
    > nim komornik. Mysle ze to go troche nawet przestraszy i w przyszlosci dwa
    > razy sie zastanowi zanim cos takiego zrobi :)

    Tym bardziej jak po za rachunkami komornik sciagnie koszty sadowe...

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 9. Data: 2006-04-19 13:43:16
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:e23vtq$92b$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Robert Tomasik* napisał(a):

    > Dostajesz nakaz zapłaty i czekasz, czy
    > się nie odwoła. Mija termin, występujesz o klauzulę wykonalności i
    > zostaje komornik.

    A komornikowi wskazać do zajęcia w pierwszej kolejnośći sprzęt komputerowy
    :o)

    --
    Big Jack
    //////

  • 10. Data: 2006-04-19 13:57:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e23vtq$92b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ponieważ kwota nie jest zbyt wielka, to odradzam
    > jakiekolwiek inne rozwiązania w stylu firm windykacyjnych, detektywów,
    > Rosjan (Ormian i innych mafii)

    Od jakiej kwoty zaleciłbyś skorzystanie z usług windykatorów zza Buga?

    ;)