  • 1. Data: 2004-02-23 17:14:24
    Temat: NFZ
    Od: "Tomasz" <r...@g...pl>

    Witam

    Kto ustawowo MUSI obslugiwac ten chory system NFZ (pakiet swiadczeniodawcy)
    do tej pory zylem bez niego i bylo OK. Nagle paru potluczonych ludzi i ich
    instytucje wymyslily sobie aby zbiurokratyzowac sluzbe zdrowia. Skoro sobie
    wymyslili niech przyjada do mnie wpisuja (po godzinach) interesujace dane. Bo
    mi nikt nie zaplaci za to klepanie.
    Jak to wyglada z punktu widzenia prawa. ?

  • 2. Data: 2004-02-24 15:14:55
    Temat: Re: NFZ
    Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do mnie wpisuja (po godzinach) interesujace dane. Bo mi nikt nie
    > zaplaci za to klepanie. Jak to wyglada z punktu widzenia prawa. ?

    z punktu widzenia prawa wysłałeś ofertę na konkurs nfz ?
    były jakieś warunki ?

    z punktu widzenia prawa podpisywałeś umowe z NFZ ?
    a czytałeś ją ?