    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NASK co z tym zrobić...
    Date: Sat, 10 May 2003 18:00:46 +0200

    Wiesz, z tego co piszesz to masz niewątpliwie rację. Tylko dziwię się, że
    nie przyszło Ci do głowy, zamiast nas o tym informować, po prostu tę samą
    informację przesłać do nich. Nie jest wykluczone, że pracownik Cię źle
    poinformował, albo że wskutek jakiejś innej pomyłki oni wysyłają te faktury.
    Zgodzę się, że przy pierwszej fakturze mogłeś nie odpowiadać w świetle
    Waszych uzgodnień. Ale po drugiej?
    Ja nie wiem jak oni mają system księgowy rozwiązany, ale być może pewne
    zamieszanie wynika z faktu, że Ty nadal jesteś ich kontrahentem, tylko do
    innej domeny. Może na tej podstawie oni prolongują wszystkie Twoje umowy na
    kolejne lata. Po prostu skontaktuj się z nimi, pisemnie informując ich o
    sytuacji.