  • 1. Data: 2003-09-25 12:24:48
    Temat: NA JAKĄ GRUPĘ Z TYM PROBLEMEM?
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Mam problem z ZUS i przyznaniem mi grupy inwalidzkiej.Nie moge znaleźć grupy
    na jakiej mogłabym doweidzieć się czegos więcej na ten temat- jeśli wiecie
    proszę o info.
    dziękuję
    Jolanta

  • 2. Data: 2003-09-25 12:46:55
    Temat: Re: NA JAKĄ GRUPĘ Z TYM PROBLEMEM?
    Od: "FunnyGuy" <f...@t...pl>

    "Mała" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    grupy
    > na jakiej mogłabym doweidzieć się czegos więcej na ten temat- jeśli wiecie

    Sąd Pracy i Ubezpieczeń Społecznych jest instancją odwoławczą od decyzji
    organów rentowych. Wydaje mi się że dobrze trafiłaś :-)

  • 3. Data: 2003-09-25 13:11:14
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FunnyGuy" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    > "Mała" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > grupy
    >
    > Sąd Pracy i Ubezpieczeń Społecznych jest instancją odwoławczą od decyzji
    > organów rentowych. Wydaje mi się że dobrze trafiłaś :-)

    Może to wszystko zabrzmi bardzo subiektywnie,ale.....
    nie rozumiem pewnej kwestii dotyczącej przyzania mi odp.grupy
    inwalidztwa.Mam II gr.odnaw. co 2 lata.Napisane jest,że człowiek który nie
    jest zdolny pracy i samodzielnej egzystencji- kw. się do I gr. Na co czeka
    zus, który widzi ,że nie chodzę ( poruszam się na wózku), nie jestem w
    stanie zrobić nic wokół siebie?Opiekuje się mną córka:( higiena,
    jedzenie...itp). Karty inform. od lekarzy przesyłane są te same, a zus
    pisze,że nie spełniam wymogów które kwalifikowałyby mnie do I grupy. Co
    robić?? Bo w" łapę" nie zwykłam dawać, a z czego też nie mam. Czy trzeba być
    "rośliną",aby przyznali taką gr.?
    jakie "nowe dowody" zebrać,aby dowieść im,że się mylą?
    Przepraszam,że tak dużo

  • 4. Data: 2003-09-25 13:52:58
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | jedzenie...itp). Karty inform. od lekarzy przesyłane są te same, a zus
    | pisze,że nie spełniam wymogów które kwalifikowałyby mnie do I grupy. Co

    Odwołać się od decyzji.

    | Przepraszam,że tak dużo

    ?

    Andrzej K.