    From: "Mała" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NA JAKĄ GRUPĘ Z TYM PROBLEMEM?
    Date: Thu, 25 Sep 2003 15:11:14 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@80.240.166.34

    Użytkownik "FunnyGuy" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bkuo3v$j2k$1@inews.gazeta.pl...
    > "Mała" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > grupy
    >
    > Sąd Pracy i Ubezpieczeń Społecznych jest instancją odwoławczą od decyzji
    > organów rentowych. Wydaje mi się że dobrze trafiłaś :-)

    Może to wszystko zabrzmi bardzo subiektywnie,ale.....
    nie rozumiem pewnej kwestii dotyczącej przyzania mi odp.grupy
    inwalidztwa.Mam II gr.odnaw. co 2 lata.Napisane jest,że człowiek który nie
    jest zdolny pracy i samodzielnej egzystencji- kw. się do I gr. Na co czeka
    zus, który widzi ,że nie chodzę ( poruszam się na wózku), nie jestem w
    stanie zrobić nic wokół siebie?Opiekuje się mną córka:( higiena,
    jedzenie...itp). Karty inform. od lekarzy przesyłane są te same, a zus
    pisze,że nie spełniam wymogów które kwalifikowałyby mnie do I grupy. Co
    robić?? Bo w" łapę" nie zwykłam dawać, a z czego też nie mam. Czy trzeba być
    "rośliną",aby przyznali taką gr.?
    jakie "nowe dowody" zebrać,aby dowieść im,że się mylą?
    Przepraszam,że tak dużo