    From: "op23" <o...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Date: Wed, 23 Dec 2009 20:05:33 +0100
    <2...@j...com> <hgbhpj$ei5$2@inews.gazeta.pl>
    <0...@m...googlegroups.com>
    <hgbsi5$g37$4@achot.icm.edu.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <hge5k4$ao9$1@achot.icm.edu.pl> <hgj1s3$h2e$4@inews.gazeta.pl>
    <hgj20q$1f6$2@news.onet.pl> <hgj2ir$h2e$6@inews.gazeta.pl>
    <hgnb78$8fd$1@node1.news.atman.pl> <hgnnnv$fs1$2@inews.gazeta.pl>
    <hgnqao$bal$1@node1.news.atman.pl> <hgo3v6$fs1$6@inews.gazeta.pl>
    <hgo7fh$jjf$1@node2.news.atman.pl> <hgo8oi$ssj$1@inews.gazeta.pl>
    <hgo7hv$j21$1@node1.news.atman.pl> <hgo9p0$3fa$1@inews.gazeta.pl>
    <hgpqpq$66j$2@achot.icm.edu.pl> <hgq6aq$eck$1@inews.gazeta.pl>
    <hgt6pv$2na$1@achot.icm.edu.pl> <hgtfo6$8tq$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    > I tu Cię zaskoczę.
    > Poza służbą w różnych formacjach mój życiorys zawodowy obejmuje dość spory
    > okres pracy w cywilu i to zarówno przed jak i po 90 roku.

    Ale tu nie o chwalenie chodzi. Chodzi o to czy w tej pracy ktoś wydawał Ci
    jakieś polecenia. Może Ci nie wydawał. Może faktycznie znalazłeś sobie luźne
    zajęcie, nie wymagające wykonywania poleceń przełożonych to i żadnych
    konsekwencji ich niewykonywania nie mogło być. Normalnie są. Sprowadzają się
    do braku środków na swoje utrzymanie, główny wręcz jedyny cel podejmowania
    pracy zawodowej.

    > Aaaaaa.
    > Czyli znalazłeś jakiś minus "służby"

    Nie kojarzę. Nie wydaje mi się tylko by ludzie chcieli gdzieś pracować przez
    15 lat tylko dlatego, że będą mogli pójść na wcześniejszą emeryturę.

    > Wzrost może i tak (wymóg fakultatywny) ale wieku nie ma.

    Czy teraz poradzisz zakup butów na wysokich obcasach ?

    > Obawa przed służbą w organizacji hierarchicznej?

    Czyja ? Jeśli uważasz, że ludzie tutaj piszą bo chcieliby pracować w policji
    ale mają jakieś obawy to jesteś w obłędzie.

    > Wypowiedzi garstki osób bijących pianę jaki to niesprawiedliwy kraj?

    Jaki znowu "kraj" ? Chore uwarunkowanie. Tłumy ludzi zapierda...ą do późnej
    starości a górnicy, nauczyciele i policjanci mają w wieku 35 lat przechodzić
    na emerytury ?! To ja mówię TAK, niech idą oni i my, ale najpierw
    nazbierajmy na swoje emerytury !!! To nie jest kwestia "kiedy" tylko "za
    czyje pieniądze". Żadne tam "trudna praca". To zupełnie zwykłe zawody. Jak
    we wszystkich można zdrowie stracić albo po prostu wypadlić się nim dotrwa
    się do późnej starości.