  • Data: 2009-12-26 22:11:11
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    > A czy ja się chwalę?
    > Zasugerowałeś, że nie mam pojęcia, a jednak mam.

    Nic na to nie wskazuje

    > Wydawał.
    > Z częścią z nich się nie zgadzałem i zmieniałem pracodawcę.

    No to chyba w porządku. Każdy wybrał co chciał. Przywileje nie pomogły.

    > Ale to tylko takie konsekwencje (zwolnienie/odejście).
    > W służbie jak nie wykonasz polecenia (pod warunkiem, że nie stanowi ono
    > czyny zabronionego) niemal na pewno masz postępowanie dyscyplinarne, a
    > nawet karne.
    > Tego w cywilu nie masz bo najwyżej Cię zwolnią lub sam odejdziesz.

    Nie słyszałem by policjantom działa się jakakolwiek krzywda.

    > Mylisz pojęcia.
    > 15 lat to jest furtka.
    > Nikt nikogo nie wygoni na emeryturę po 15 latach.

    Po 40 też nie.

    > Jeśli nie będzie chciał lub nie będzie w stanie służyć to może odejść ale
    > ..... za 40% ostatniej pensji.
    > Struktura jest tak skonstruowana, że poza nielicznymi przypadkami
    > (plecakami) taka emerytura to około 800-1200zł

    Gros społeczeństwa tyle zarabia

    > Nie.
    > Jeśli kwalifikacje są odpowiednie to niektóre wymogi właśnie są
    > fakultatywne (chyba nie muszę tłumaczyć co to znaczy)

    Ilu ludzi może zatrudnić jeden komisariat w 75 tysięcznym mieście ?

    > Czyli zwykłą zawiść.
    > "Ja nie chciałem, a On chciał i warował jak pies (dziwne skojarzenie ;) )
    > na służbie i mimo tego mu nie dam. A co tam. Ja każde święta z rodziną
    > spędzałem, a On pod moim oknem miał służbę".

    Daj spokój, nie tylko na służbie pracuje się w święta.

    > Wiem, że inne służby mają dyżury w takie dni ale przynajmniej mają za to
    > płacone.
    >
    > W policji nie ma płatnych nadgodzin, nie ma płatnych nocek, nie ma innych
    > przywileji wynikających z kodeksu pracy.

    Nigdzie nie ma. Może Ci się śni, że ludzie pracują na kilka etatów albo
    nadgodziny a to rzadko w przyrodzie występuje.

    Policjantów brakuje czy co ?