  • Data: 2009-12-26 22:56:59
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    op23 pisze:

    > Nic na to nie wskazuje

    Raczej moja wiedza i doświadczenie nie pasują do Twojego wyobrażenia.

    > Nie słyszałem by policjantom działa się jakakolwiek krzywda.

    No cóż. Nie moja wina że słyszysz tylko to co chcesz usłyszeć.

    > Gros społeczeństwa tyle zarabia

    No i co z tego?
    Może teraz przyczepisz się do osób które zarabiają 10-cio krotnie więcej
    z twoich pieniędzy (prezesi spółek skarbu państwa) i będziesz postulował
    o ograniczenie ich zarobków?
    Za chwilę zajrzysz sąsiadowi do portfela bo będzie zarabiał więcej od
    Ciebie?

    Nie rozumiesz jednej rzeczy.
    Jeden jest prezesem bo ma wykształcenie i inne kwalifikacje, drugi jest
    tokarzem bo na tym poprzestał z takich czy innych powodów, a trzeci jest
    mundurowym poddając się dobrowolnie ograniczeniom ale w zamian
    korzystając z pewnych przywileji.

    > Ilu ludzi może zatrudnić jeden komisariat w 75 tysięcznym mieście ?

    A czemu ograniczasz możliwość zatrudnienia do jednego miasta?
    Czy na własnej mieścinie świat się kończy?

    > Daj spokój, nie tylko na służbie pracuje się w święta.

    Ale przynajmniej za święta, nadgodziny, nocki otrzymuje się dodatkowe
    wynagrodzenie. W służbach mundurowych co najwyżej możesz w tygodniu
    odebrać te godziny o ile nie ściągną Cię do służby bo...... różne powody
    można podawać.

    > Nigdzie nie ma. Może Ci się śni, że ludzie pracują na kilka etatów albo
    > nadgodziny a to rzadko w przyrodzie występuje.

    Nie chcę Cię obrażać ale wydaje mi się, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Coś Cię ogranicza.

    Stawiam na niewiedzę.

    Mógłbym bez problemu podawać przykłady firm w których się za to płaci.
    Nawet więcej.
    Moja żona przykładowo dostaje dodatkowe wynagrodzenie za to, że nie
    bierze urlopów na żądanie, za to że nie pali w pracy.

    Jak widzisz nie masz pojęcia o tym co oferują zakłady pracy swoim
    pracownikom, a dodatkowo tylko w tym jednym cytacie powyżej podałeś
    stwierdzenie, a w kolejnym zdaniu mu zaprzeczyłeś.
    Zdecyduj się.
    Albo "nigdzie nie ma" albo "rzadko występuje"

    > Policjantów brakuje czy co ?

    Nie tylko.
    Największe braki ma Straż Pożarna.

    O tym też nie masz zielonego pojęcia.

    Na chwilę obecną EOT.
    Nie ma sensu z tobą rozmawiać skoro nie masz pojęcia o temacie w którym
    zabierasz głos.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com