    From: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Date: Wed, 23 Dec 2009 18:46:01 +0100
    <2...@j...com> <hgbhpj$ei5$2@inews.gazeta.pl>
    <0...@m...googlegroups.com>
    <hgbsi5$g37$4@achot.icm.edu.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <hge5k4$ao9$1@achot.icm.edu.pl> <hgj1s3$h2e$4@inews.gazeta.pl>
    <hgj20q$1f6$2@news.onet.pl> <hgj2ir$h2e$6@inews.gazeta.pl>
    <hgnb78$8fd$1@node1.news.atman.pl> <hgnnnv$fs1$2@inews.gazeta.pl>
    <hgnqao$bal$1@node1.news.atman.pl> <hgo3v6$fs1$6@inews.gazeta.pl>
    <hgo7fh$jjf$1@node2.news.atman.pl> <hgo8oi$ssj$1@inews.gazeta.pl>
    <hgo7hv$j21$1@node1.news.atman.pl> <hgo9p0$3fa$1@inews.gazeta.pl>
    <hgpqpq$66j$2@achot.icm.edu.pl> <hgq6aq$eck$1@inews.gazeta.pl>
    <hgt6pv$2na$1@achot.icm.edu.pl> <hgtfo6$8tq$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hgtfo6$8tq$1@inews.gazeta.pl...

    (...)

    > Aaaaaa.
    > Czyli znalazłeś jakiś minus "służby"

    Ale mi minus :-)

    (...)

    > Obawa przed służbą w organizacji hierarchicznej?

    A w firmie prywatnej nie ma hierarchiczności?

    > Wypowiedzi garstki osób bijących pianę jaki to niesprawiedliwy kraj?

    Bijących pianę? Garstka osób? Niesprawiedliwy kraj? A jaki jest sprawiedliwy
    Twoim zdaniem? Może zechcesz nam wszystkim napisać, jaki, według Ciebie, miałby
    wyglądać ten sprawiedliwy kraj? Sprawiedliwe jest to, że gówniarz 35 letni z
    15-letnim stażem może odejść na emeryturę, a ktoś, kto przepracował 20 lat nie
    może odejść bo nie ma wieku emerytalnego, już o stażu nie wspominając? To jest
    sprawiedliwe? A sprawiedliwe, według Ciebie jest to, że ten gówniarz 35 letni,
    po 15 latach tej "ciężkiej" niejednokrotnie za biurkiem, służby pobiera taką
    samą emeryturę, jak ktoś, kto ma 60-65 lat i przepracował 30 czy 40 lat?
    Poczytaj fora normalnych ludzi, (nie służb mundurowych, bo tam bzdury piszą i
    nie wyściubiają nosa poza swoje fora), a zobaczysz, jakie nastroje panują
    odnośnie przywilejów emerytalnych służb mundurowych. Uwierz mi, że znajdzie się
    prędzej, czy później formacja polityczna, która z hasłem "wszyscy równi wobec
    prawa" i "odebrać przywileje" wejdzie na podium polityki i spokojnie zajmie ławy
    sejmowe swoją większością. Przy prawie 40 milionowej populacji ta garstka
    uprzywilejowanych nie będzie miała nic do powiedzenia. Ludzie chcą normalności.
    Ludzie już widzieli w swoim życiu (większość tej prawie 40 milionowej
    populacji), tych równych i równiejszych wobec prawa. Naród to nie hołota i nie
    banda idiotów. Umieją patrzeć i wyciągać wnioski.

    --

    Piotr Zawiły