  • Data: 2009-12-23 16:16:04
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    op23 pisze:

    > Pierdoły. Gadasz jakbyś nie miał pojęcia o innej pracy niż w policji.

    I tu Cię zaskoczę.
    Poza służbą w różnych formacjach mój życiorys zawodowy obejmuje dość
    spory okres pracy w cywilu i to zarówno przed jak i po 90 roku.

    > Np konieczność przepracowania tam 15 lat

    Aaaaaa.
    Czyli znalazłeś jakiś minus "służby"

    > Nie zauważyłem by nie było żadnych wymagań. Jest np wzrost oraz wiek.

    Wzrost może i tak (wymóg fakultatywny) ale wieku nie ma.

    > Nie jestem zainteresowany.

    Obawa przed służbą w organizacji hierarchicznej?

    > P..isz. Wyraźnie napisałem co jest chore i dlaczego. Nie tylko ja.
    > Wystarczy poczytać.

    Wypowiedzi garstki osób bijących pianę jaki to niesprawiedliwy kraj?

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com