  • Data: 2005-09-13 21:47:05
    Temat: Re: Może coś wymyślicie - bo ja jakoś nie mam pomysłu....?
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-09-13 23:23, kredytobiorca napisał(a):

    > Nie pokryje - jak brałem kredyt, to EUR było wypłacane po ok. 3,40 PLN, więc
    > resztę już możesz sobie dopowiedzieć.... :(
    > A jeśli nawet by pokryło - nie mam gdzie iść, gdzie mieszkać: dlatego
    > dobrowolnie tego mieszkania nie opuszczę.
    > Nie sądzę, żeby chcieli zaświadczenie o dochodach jeślibym zaczął spłacać.
    > Nie wiem jak postąpi akurat ten bank - ale z tego co widzę obok siebie i
    > innych, to banki już się tak nie śpieszą do komornika jak jeszcze kilka lat
    > temu....

    Przykry kurs :( Niestety musisz pogodzić się z faktem, że po upływie
    okresu wypowiedzenia zadłużenie zostanie przewalutowane na złotówki, po
    kursie obowiązującym w dniu upływu wypowiedzenia.
    Myślę, że mimo wszystko na Twoim miejscu starałbym się o zawarcie ugody.
    Po wypowiedzeniu umowy od całości zadłużenia będą leciały Ci odsetki
    karne. Jeśli złożysz wniosek o zawarcie umowy ugody będą one niższe.
    Jeśli dojdzie do zawarcia ugody - jeszcze niższe. Nie zapominaj o
    wniosku o zmianę kolejności zarachowania spłat. Poza tym nie zafajdasz
    sobie papierów komornikiem, uchylaniem się od spłat itp. Jeśli w
    przyszłości staniesz na nogi będzie Ci z tym trudniej.