  • Data: 2005-09-13 22:51:21
    Temat: Re: Może coś wymyślicie - bo ja jakoś nie mam pomysłu....?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można.

    > Bank też powinien chcieć. Możesz starać się o objęcie całości zadłużenia
    > umową ugody. Wariant - ugoda na mieszkaniówkę a na kartę komornik raczej
    > nie wchodzi w grę.

    Tak też myślę, że nie wchodzi, ale... nie dam rady spłacać 1) rat bieżących za
    mieszkanie 2) rat zaległych i 3) karty :/
    W ogóle jak dam radę 1) i 2) to będzie super!
    To co - mam proponować łączyć te 2 kredyty...?

    P.S. Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia: w piśmie z banku są 2 możliwości
    kontaktu z nimi: albo pisemnie/listownie z nimi w centrali albo pośrednio
    poprzez miejscowy oddział. Dodam, że to nie jest bank typu tradycyjnego tylko
    raczej taki z info-pracownikami.... Co lepiej wybrać?
    Niby lepiej osobiście - ale to i tak ktoś będzie przekazywał komuś z
    centrali... Pisemnie z kolei - to jeszcze dobrze list nie dojdzie a już termin
    7 dni minie - co radzisz?