  • Data: 2009-05-15 07:45:59
    Temat: Re: Monopol w dostępie do kablówki
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> pisze:

    > Jeżeli potrafisz przenieść pasmo kilkuset megaherców radiem i jeszcze
    > na tym zarobić, to zazdroszczę.
    > :-)

    Dlaczego zakładasz że "z dekodera" mają wychodzić *wszystkie* kanały *na raz*?
    Wystarczą 2-3 równocześnie a ja nie mówiłem o przesyle wyłącznie
    jednokierunkowym "do dekodera". Na "dzień dobry" mogłaby być "TV po
    internecie".

    Jeden "normalny" kanał TV to <2Mb/s, Kanał HD to ~5Mb/s.

    http://en.wikipedia.org/wiki/IPTV
    <quote>
    The last mile delivery for IPTV usually has a bandwidth restriction
    that only allows a small number of TV channels - typically from one to
    three - to be delivered.
    </quote>

    A ta cała "techniczna gadka" miałaby na celu pokazanie zarządcom
    budynków że ich zgoda bardzo znacznie ułatwi ale brak zgody niczego
    nie zablokuje i nie stworzy "lokalnego monopolu".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie ma nic bardziej nieznośnego jak głupiec, któremu się powodzi.