  • 1. Data: 2003-09-08 20:35:48
    Temat: Moja sprawa karna ciag dalszy
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    Obiecalem Grupowiczom ze opisze dalsze dzieje mojej sparawy. Naswietlilem tu
    taka przykra sytuacje mniej wiecej na przelomie marca a kwietnia obecnego
    roku pozwole sobie po krotce przyblizyc kulisy tamtego wydarzenia...
    Jak już wspomniałem było to mniej więcej pod koniec marca wraz z początkiem
    kwietnia. Pojechałem pod blok znajomego zaparkowałem samochód po czym udałem
    się w stronę klatki trzymając w ręku kartkę. Minąłem po drodze 2 goryli
    którzy chcieli wyrawac owa kartkę po czym zażądali 50 groszy, Ja oczywiście
    kierując się zdrowym rozsądkiem pieniędzy nie dałem i ominąłem ich wchodząc
    do bloku.
    Po zalatwienu sprawy u znajomego zszedłem na dół i jakież było moje
    zdziwienie kiedy to z 2 goryli zrobiło się 4. Ten który zarzadal wcześniej
    50 groszy zastąpił mi drogę i tym razem ponowił swoje zadanie oczywiście
    usłyszał stanowcze " nie mam". Myślałem ze zejdzie mi z drogi kiedy to
    zaczął dobierać się do mojej kieszenie w spodniach w której był portfel. Nie
    pozoztalo mi nic jak tylko energicznie go odepchnąć, co tez uczyniłem. Udało
    mi się wybiec z klatki, już prawie o całym zdarzeniu zapomniałem kiedy to
    zza moich pleców usłyszałem "chodź tu chuju wracaj zajebe Cię zabije Cię
    dawaj kasę bo jak nie to Cię zajebe zabije zapierdolę...etc." zadzwoniłem na
    wsiadłem do samochodu. Ten mięśniak przez cały czas podbiegał do auta i
    krzyczał ale był odciągany przez koleszke...
    Tak mniej więcej bez szczegółów wygląda sprawa. Dziś już pamięć może mnie
    mylić ale opis ten był nakreślony przeze mnie celem przypomnienia całej
    sytuacji. Oczywiście po wielkich bólach i odmowach urodziła się zgoda na
    przyjęcie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa. Opisywałem wam te parę
    miesięcy temu cala ta sprawę i radzielm sie co tez moze nastapic w takeij
    sytuacji. Zazwyczaj odpisywano ze sprawa nie dojdzie do skutku, mase w tych
    komentarzach bylo sceptycznych uwag.
    Opisze moze ciag dalszy...
    Otoz po kilku konfrontacjach i wizytach w Komendzie Powiatowej akta
    przeslano do Prokuratury Rejonowej a obecnie oczekuje na pierwsza sprawe kto
    ra odbedzie sie w Pazdzierniku.
    W zawiadomieniu jakie otrzymalem oskarzonemu zarzuca sie popelnienie
    przestepstwa z art.13.1 kk w zw. z art. 280.1 kk Moje pytanie brzmi co to
    jest ? nie zapytam czy posiedzi bo to zalezy od woli niezawislego Sadu, ale
    zapytam ile moze posiedzieć i jakie sa granice wyroku ???
    Jak juz mowilem dla mnie sukcesem jest to ze dojdzie do sprawy i uwazam ze
    bardzo dobrze postapilem mimo sceptycznych odpowiedzi z waszej strony.

    Serdzeczne pozdrowienia dla grupy

  • 2. Data: 2003-09-08 23:30:00
    Temat: Re: Moja sprawa karna ciag dalszy
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    witam..
    nie rozumiem twojego pytania...domyslam sie ze piszac posty do grupy
    dyskusyjnej masz dostep do internetu w zwiazku z czym odnalezienie w sieci
    tych artykulow zajmuje chwile....wiec probujesz wywazyc otwarte drzwi?innych
    pytan nie dostrzeglem....

  • 3. Data: 2003-09-08 23:31:33
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'zajac' wyklawiaturzył/a w niusie
    bjip9q$4bu$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | W zawiadomieniu jakie otrzymalem oskarzonemu zarzuca sie popelnienie
    | przestepstwa z art.13.1 kk w zw. z art. 280.1 kk Moje pytanie brzmi
    | co to jest ?

    Usilowanie rozboju.

    | nie zapytam czy posiedzi bo to zalezy od woli
    | niezawislego Sadu, ale zapytam ile moze posiedzieć i jakie sa granice
    | wyroku ???

    Odpowiedzialnosc za _usilowanie_ jest taka sama jak za _dokonanie_ czynu,
    wiec w tym przypadku zagrozenie to kara pozbawienia wolnosci od lat 2 do 12.
    Nie napisze jaki bedzie wyrok, bo to zalezy od wielu czynnikow (m.in. od
    zachowania sprawcy po popelnieniu czynu, czy sie przyznaje, czy byl
    wczesniej karany, ile ma lat itd).

    | uwazam ze bardzo dobrze postapilem mimo sceptycznych odpowiedzi z waszej
    | strony.

    Bardzo dobrze zrobiles.

    Moze to byc trudna sprawa, bo nie jest to rozboj tylko usilowanie rozboju.
    Miejmy nadzieje, ze postepowanie przygotowawcze zostalo solidnie
    przeoprowadzone i sa mocne podstawy do skazania.

    pzdr
    ->piotr

  • 4. Data: 2003-09-08 23:35:41
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'gregor' wyklawiaturzył/a w niusie
    bjj3e9$jfr$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | domyslam sie ze piszac posty do grupy
    | dyskusyjnej masz dostep do internetu

    Za rowniesz mysle, ze masz dostep do sieci. Wpisz sobie w google slowo
    "netykieta" i sprawdz w jaki sposob nalezy odpowiadac na posty na grupach
    dyskusyjnych.

    hint: odpowiadaj POD cytatem uprzednio go SKRACAJAC.

    ->piotr

  • 5. Data: 2003-09-08 23:54:59
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    idz spac...
    dobranoc

  • 6. Data: 2003-09-09 00:03:01
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'gregor' wyklawiaturzył/a w niusie
    bjj4t3$phe$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | idz spac...
    | dobranoc

    P ewien
    L amer
    O puscil
    N asza
    K ampanie

    ->piotr

  • 7. Data: 2003-09-09 07:43:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych.
    >
    > hint: odpowiadaj POD cytatem uprzednio go SKRACAJAC.

    Mysle Panie Piotrze, ze Pan troszkeprzesadzil.

    Odpowiedz ze latwo to mozna znalezc i jak TEZ jest odpowiedziz.
    Dostalem za to nawet ocene bardzo dobra na egzaminie zalgebry,
    gdy zamiast podac przyklad wskazalem dokladnie gdzie on jest.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-09-09 08:07:39
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Boguslaw Szostak' wyklawiaturzył/a w niusie
    bjk0aq$pjh$...@g...uci.agh.edu.pl taką oto treść:

    | Mysle Panie Piotrze, ze Pan troszkeprzesadzil.
    |
    | Odpowiedz ze latwo to mozna znalezc i jak TEZ jest odpowiedziz.

    Czesc,
    ja nie neguje odeslania do archiwum czy na www, ale nie podoba mi sie to, ze
    niejaki "gregor" zacytowal bez sensu 3 kilo postu i to niezgodnie z
    netykieta. Zreszta sam widzisz 2 posty nizej, ze robi to celowo.

    pzdr
    ->piotr

  • 9. Data: 2003-09-09 12:57:29
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    dzieki ze stanal Pan w mojej obronie:)
    nie kazdy przeciaz jest uzytkownikiem grupy od dawna i czasem sie po prostu
    zapomni...
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-09-11 13:10:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Sep 2003, gregor wrote:
    [...do Bogusia. Tak się przejął reprymendą że tym razem NIC
    nie zacytował ;)...]
    >+ dzieki ze stanal Pan w mojej obronie:)
    >+ nie kazdy przeciaz jest uzytkownikiem grupy od dawna
    >+ i czasem sie po prostu zapomni...

    ...och, no to dostaje po łbie i już pamięta ;)
    Bez urazy poproszę, to spotyka wszystkich (mnie też)
    jak się "zapominają" :]

    >+ pozdrawiam

    Wzajem !
    - Gotfryd