  • 1. Data: 2003-09-08 16:57:14
    Temat: Intrum > długi NOM
    Od: "Zibi W" <z...@d...pl>

    Witam

    czy intrum podało kogoś do sądu za długi wobec NOM?
    czy intrum jest właścicielem długów, czy występuje z imienia NoMu?

    to pismo z intrum jakieś takie jakby miało minie zastraszyć , a nie czyste
    wezwanie

    fakty:
    wezwanie do zapłaty z intrum za długi wobec NOMu za okres 07.2001 do 07.2002
    żadnej umowy z NOMem nie mam i nie miałem
    faktury z nomu nie otrzymałem

    czy było dzwonione przez nom nie wiem :(
    (mieszkanie wynajęte, ja za granicą )
    wynajmujący tepsie wszystko zapłacili

    zna ktoś podobne przypadki?
    co o tym sądzić ?

    pozdr

    zibi

    (juto podzwonię do nomu)

  • 2. Data: 2003-09-23 16:30:17
    Temat: Re: Intrum > długi NOM
    Od: "" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > żadnej umowy z NOMem nie mam i nie miałem
    > faktury z nomu nie otrzymałem
    >
    > czy było dzwonione przez nom nie wiem :(

    cze.andy