    From: "Zbigniew K" <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mój pracodawca nie pobral zaliczek z mojej pensji...
    Date: Sat, 7 Feb 2004 15:31:56 +0100

    Najlepiej skonsultuj się w dowolnym oddziale ZUS oraz Urzędzie Sarbowym.
    Polecił bym też odwiedzenia Inspekcji Pracy. Wszędzie tam możesz uzyskać
    bezpłatnie odpowiedzi na swe pytania. Mało tego, one powinny być aktualne.
    Niestety prawo u nas tak często się zmienia, że najlepiej pytać tych ludzi,
    którzymaja to na bieżąco.
    Wg. moich wiadomości pracodawca ma obowiązek pobierani zaliczek, ale chyba
    nie przy wszystkich rodzajach umów. Najlepiej zapytaj tam gdzie ci
    napisałem.
    Życzę powodzenia!