  • 11. Data: 2011-04-15 10:09:31
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie pracuję w ZUSie, pracuję w szkolnictwie.

    To tłumaczy tragiczny poziom tegoż szkolnictwa...

    Musisz być pijany, naćpany, bez snu od co najmniej 48 godzin lub mieć
    gorączkę powyżej 40C - nic innego nie tłumaczy takiej tępoty.

    Żebyś już nie kręcił się w kółko za swoim ogonkiem: Liwiusz się pytał,
    czy ta migracja to dlatego, że minęły już ci 2 lata po których ZUS
    zaczyna więcej łupić "nowego" przedsiębiorcę.

  • 12. Data: 2011-04-15 10:34:12
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 15 Apr 2011 11:32:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Widzę, że klasyczne usenetowe dopierdalanie się wygrało znów z dyskusją
    > na temat.
    >
    > Czego nie rozumiecie w opisie dokonanym w pierwszym liście?

    To Ty nie zrozumiałeś wypowiedzi Liwiusza, który zrobił aluzję, którą ja
    pozwoliłem sobie później objaśnić.

    Liwiusz w pewnej części udzielił Ci też odpowiedzi, czego już nie raczyłeś
    podziękować widząc (mylnie) atak na swoją osobę.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2011-04-15 10:48:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.04.2011 12:09, Andrzej Ława pisze:
    > Żebyś już nie kręcił się w kółko za swoim ogonkiem: Liwiusz się pytał,
    > czy ta migracja to dlatego, że minęły już ci 2 lata po których ZUS
    > zaczyna więcej łupić "nowego" przedsiębiorcę.

    Nie. Z przyczyn podatkowych. Napisałem. Ale czytanie ze zrozumieniem
    jest dla was obce. Może dlatego, że nie skorzystaliście z usług
    szkolnictwa. To by tłumaczyło ataki na szkolnictwo i na mnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2011-04-15 10:49:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.04.2011 12:34, Kapsel pisze:
    > To Ty nie zrozumiałeś wypowiedzi Liwiusza, który zrobił aluzję, którą ja
    > pozwoliłem sobie później objaśnić.

    Nie bardzo rozumiem po co aluzje, skoro napisałem wyraźnie i jasno, o co
    mi chodzi.

    > Liwiusz w pewnej części udzielił Ci też odpowiedzi, czego już nie raczyłeś
    > podziękować widząc (mylnie) atak na swoją osobę.

    Nie udzielił.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2011-04-15 10:50:51
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    > Nie udzielił.

    Ehhh widać, że polskie szkolnictwo jest skazane na porażkę. Naród nam
    będzie kretyniał coraz bardziej...

  • 16. Data: 2011-04-15 10:56:02
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2011 12:50, PesTYcyD pisze:

    > Ehhh widać, że polskie szkolnictwo jest skazane na porażkę. Naród nam
    > będzie kretyniał coraz bardziej...

    Those who can - do.
    Those who can't - teach.

    ;->

  • 17. Data: 2011-04-15 11:04:24
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-04-15 12:56, Andrzej Ława pisze:
    > Those who can - do.
    > Those who can't - teach.

    Dlatego najefektywniejsze jest szkolnictwo domowe w wieku
    podstawówkowym. I trzymanie dzieciaka jak najdalej od idiotów, którzy
    tylko spierdolą co się tylko da. Potem szkoła techniczna, żadne gówno w
    postaci ekonomii, politologii i innego generującego analfabetów i
    nierobów syfu. Przemcio jest wytworem tej zgniłej edukacji, za co raczej
    nie można go winić jedynie można ubolewać i mieć nadzieję że z edukacją
    samą w sobie ma niewiele wspólnego.

  • 18. Data: 2011-04-15 11:13:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 13:04:24 +0200, PesTYcyD napisał(a):

    > Potem szkoła techniczna, żadne gówno w postaci ekonomii, politologii i
    > innego generującego analfabetów i nierobów syfu.

    Nie byłoby komu odpowiadać na tej (i paru innych) grupie ;-)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2011-04-15 11:15:47
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2011 13:04, PesTYcyD pisze:

    > Dlatego najefektywniejsze jest szkolnictwo domowe w wieku
    > podstawówkowym. I trzymanie dzieciaka jak najdalej od idiotów, którzy

    Zależy od rodziców.

    > tylko spierdolą co się tylko da. Potem szkoła techniczna, żadne gówno w
    > postaci ekonomii, politologii i innego generującego analfabetów i
    > nierobów syfu.

    Moje ulubione to psychologia i resocjalizacja ;->

    > Przemcio jest wytworem tej zgniłej edukacji, za co raczej
    > nie można go winić jedynie można ubolewać i mieć nadzieję że z edukacją
    > samą w sobie ma niewiele wspólnego.

    Cóż, ja przeszedłem podstawówkę "za komuny" i liceum zaraz "po komunie"
    i muszę powiedzieć, że edukacja była na przyzwoitym poziomie -
    nauczyciele przeważnie potrafili zainteresować, przekazać wiedzę.
    Przynajmniej w moim przypadku ;)

    Ale to co widzę w obecnych programach nauczania jest żałosne. I jeszcze
    ta integracja religijnych dogmatów i innych mitycznych bajeczek z realną
    nauką... I to za pieniądze podatników...

  • 20. Data: 2011-04-15 11:54:24
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-04-15 13:15, Andrzej Ława pisze:

    > Zależy od rodziców.

    No nie każdy powinien być dobrze wyedukowany to też prawda. Czechy już
    się borykają z problemami zbyt wielkiej ilości "intelektualistów" i
    braku takich najzwyklejszych ślusarzy. Najlepszy stosunek "elyty" do
    "plebsu" to 1:200 W końcu po co nam obsługa w MC Donaldzie, która może
    się wylegitymować doktoratem z filozofii

> [...]
    > i muszę powiedzieć, że edukacja była na przyzwoitym poziomie -
    > nauczyciele przeważnie potrafili zainteresować, przekazać wiedzę.

    Ja miałem podstawówkę za komuny i pamiętam że tak przepełnionych sal i
    wymieszania patologicznych dzieci ze "zwykłymi" nawet dzisiaj chyba się
    już nie uświadczy. Co też nie świadczy że dzisiaj jest lepiej.

    > Ale to co widzę w obecnych programach nauczania jest żałosne. I jeszcze
    > ta integracja religijnych dogmatów i innych mitycznych bajeczek z realną
    > nauką... I to za pieniądze podatników...

    Program nauczania tak podstawowego jak wyższego jest żałosny. Mam
    porównanie studiów w PL i w USA po powrocie do PL studia traktowałem już
    tylko jako zwykłe zawracanie dupy i strata czasu. Dlatego szybko
    zmieniłem sobie tryb dzienny na zaoczny, żeby zająć się czymś co mi
    przyniesie jakiś dochód. Patrząc na tych co kończyli w mojej grupie na
    dziennych wyszedłem chyba najlepiej.