  • 1. Data: 2011-04-14 07:50:30
    Temat: znizka OC 60%
    Od: "Jendrek" <J...@g...com>

    Od lat mam znizke 60% , ale mialem drobna stluczke z mojej winy. Na jak
    dlugo trace znizke i w jakiej wysokosci. Pzdr.

  • 2. Data: 2011-04-14 08:24:52
    Temat: Re: znizka OC 60%
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    > Od lat mam znizke 60% , ale mialem drobna stluczke z mojej winy. Na jak
    > dlugo trace znizke i w jakiej wysokosci. Pzdr.

    10 % znizki + 10 % "zwyzki". (przynajmniej tak bylo w przypadku mojego ojca)
    czyli sumarycznie 2 lata zanim dojdziesz do swojej znizki.

  • 3. Data: 2011-04-14 08:38:20
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Od lat mam znizke 60% , ale mialem drobna stluczke z mojej winy. Na jak
    > dlugo trace znizke i w jakiej wysokosci. Pzdr.

    Zależy od ubezpieczyciela. Po prostu zadzwoń do niego i zapytaj (albo
    sprawdź na jego stronie).
    Przeważnie jest tak, że przy pierwszej stłuczce i 60% zniżki nie traci
    się nic lub 5%.

    --
    Krzysztof

  • 4. Data: 2011-04-14 12:53:21
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:io6bq8$ht3$1@news.onet.pl...

    > Zależy od ubezpieczyciela. Po prostu zadzwoń do niego i zapytaj (albo
    > sprawdź na jego stronie).
    > Przeważnie jest tak, że przy pierwszej stłuczce i 60% zniżki nie traci się
    > nic lub 5%.

    Nie w PZU :-)
    W PZU jest tak jak napisalem (pierwsza stluczka w okresie co najmniej 10
    lat). Na dodatek stracilismy znizne na OBA samochody (jeden zarejestrowany
    tylko na Ojca, drugi na Ojca i na mnie).
    I tak jak pisalem - 10 % znizki stracone + 10 % zwyzki. W nastepnym roku
    tylko juz 10 % mniej, za 2 lata znizka wrocila.

  • 5. Data: 2011-04-15 05:10:42
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    > Od lat mam znizke 60% , ale mialem drobna stluczke z mojej winy. Na jak
    > dlugo trace znizke i w jakiej wysokosci. Pzdr.

    W Generali nie stracilbys nic bo od lat mialbys ich kategorie 60+ :)
    Polecam.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 6. Data: 2011-04-15 19:10:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przeważnie jest tak, że przy pierwszej stłuczce i 60% zniżki nie traci się
    > nic lub 5%.

    dokladnie;
    wiem, bo sam tak mialem :)

  • 7. Data: 2011-04-15 19:11:46
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W PZU jest tak jak napisalem (pierwsza stluczka w okresie co najmniej 10
    > lat). Na dodatek stracilismy znizne na OBA samochody (jeden zarejestrowany
    > tylko na Ojca, drugi na Ojca i na mnie).

    trzeba byla wziac to auto z ojcem na spole
    w innej ubezpieczalni niz pzu