  • 21. Data: 2011-04-15 11:55:54
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2011 13:54, PesTYcyD pisze:

    > braku takich najzwyklejszych ślusarzy. Najlepszy stosunek "elyty" do
    > "plebsu" to 1:200 W końcu po co nam obsługa w MC Donaldzie, która może
    > się wylegitymować doktoratem z filozofii

    Żeby można było z kim pogadać ;)

  • 22. Data: 2011-04-15 12:04:21
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 13:15:47 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > nauczyciele przeważnie potrafili zainteresować, przekazać wiedzę.
    > Przynajmniej w moim przypadku ;)

    Bałwochwalstwo.
    BPNSMP :P

  • 23. Data: 2011-04-15 12:36:58
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2011 14:04, Kamil pisze:

    > Bałwochwalstwo.
    > BPNSMP :P

    Może po prostu jestem zdolny ;->

  • 24. Data: 2011-04-15 17:16:46
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Odpowiedzi są możliwe śmiejkowi tylko w formie:
    a)
    b)
    c)
    przy czym obowiązkiem grupy było podpowiedzenie tej właściwej do wykucia się na
    pamięć.

    -----

  • 25. Data: 2011-04-15 23:51:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Adam Śmiejek

    > z przyczyn podatkowych najprawdopodobniej będę musiał zmigrować firmę na
    > kogoś z rodziny. Oczywiście firma będzie tylko częściowo identyczna, bo
    > część nazwiskowa będzie się różniła, jednak zastanawiam się, czy jakiś
    > Urząd się nie doczepi, że strona internetowa ta sama, klienci ci sami, a
    > do tego ja tam się ,,zatrudniam'' na zlecenie, a jedyne co się zmieniło,
    > to nazwiskowa część firmy.

    Do samej operacji jako takiej nikt się raczej nie przyczepi, ale jeśli US
    uzna, że zrobiłeś to w celu uniknięcia opodatkowania i defacto nadal to
    Ty prowadzisz tą firmę i to Ty czerpiesz z niej zyski to może postanowić
    sprawdzić bardzo dokładnie Ciebie i Twojego wspólnika. A w takim wypadku,
    biorąc pod uwagę Twoją ignorancję w tym temacie, będzie spora szansa, że
    znajdzie się coś, o co już przyczepić się można.

  • 26. Data: 2011-04-16 00:18:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ąćęłńóśźż

    Szkolnictwo jest dostosowane dostosowane do większości uczniów -- debili.