  • 1. Data: 2011-04-15 07:27:20
    Temat: Wynajem - rozwiazanie umowy
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Wynajmuje garaz. Najemca dostal odemnie miesieczne wypowiedzenie i mial
    opuscic garaz oraz zdac klucze do 14 kwietnia. Niestety nie zjawil sie,
    goscia ciezko namierzyc. Za ostatni miesiac tez nie zaplacil. Platnosc mial
    z gory. Co dalej? Moge wejsc na garaz i wywalic jego manele na smietnik?

    pozdrawiam
    MIX-NET

  • 2. Data: 2011-04-15 07:46:05
    Temat: Re: Wynajem - rozwiazanie umowy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości grup

    > z gory. Co dalej? Moge wejsc na garaz i wywalic jego manele na smietnik?

    nie możesz, bo się nagle okaże, że w garażu stał jakiś zabytek, albo
    najnowszy mercedes, dopiero co sprowadzony i będziesz miał problem, że go
    tam nie ma ;)

    jeśli nie odpowiada na wezwania i go nie skłonisz do dobrowolnego zdania
    pomieszczenia, to pozostaje ci tylko droga prawna

  • 3. Data: 2011-04-15 09:07:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-15 09:46, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > jeśli nie odpowiada na wezwania i go nie skłonisz do dobrowolnego zdania
    > pomieszczenia, to pozostaje ci tylko droga prawna

    Sranie w banię.
    Powiadomienie ze ZPO, a jak nie wróci, to polecony na ostatni znany adres.
    Dwóch świadków, nagranie wideo, laweta, auto na parking strzeżony,
    klamoty do kontenera i na magazyn, za wszystko rachunek "pod zastaw" auta.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-04-15 09:26:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.04.2011 11:07), Maruda wrote:

> [...]
    > Dwóch świadków, nagranie wideo, laweta, auto na parking strzeżony,
    > klamoty do kontenera i na magazyn, za wszystko rachunek "pod zastaw" auta.

    Powiedzmy że to auto przedstawia jakąś wartość. Wynajmujący daje auto na
    parking strzeżony, któregoś dnia najemca się zgłasza na parking,
    pokazuje "o to jest moje auto na co mam papiery, proszę mi je wydać".
    Czy parking ma obowiązek wydać właścicielowi czy wiąże go dyspozycja
    wynajmującego że to jest zastaw?

    p. m.

  • 5. Data: 2011-04-15 09:36:55
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

> [...]
    >
    > jeśli nie odpowiada na wezwania i go nie skłonisz do dobrowolnego zdania
    > pomieszczenia, to pozostaje ci tylko droga prawna

    No wlasnie o droge prawna pytam. Jezeli takie dzialanie nie jest legalne, to
    co dalej? Policja?

    MIX-NET

  • 6. Data: 2011-04-15 09:37:40
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > Dwóch świadków, nagranie wideo, laweta, auto na parking strzeżony, klamoty
    > do kontenera i na magazyn, za wszystko rachunek "pod zastaw" auta.

    A jakis dzielnicowy tez musi byc?

    MIX-NET

  • 7. Data: 2011-04-15 10:02:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    MIX-NET pisze:
    > Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > A jakis dzielnicowy tez musi byc?

    Nie wiem jak z garażem, ale przy sprawach mieszkaniowych to chyba
    komornik może wydać decyzję "włamania się"....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2011-04-15 11:14:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > Dwóch świadków, nagranie wideo, laweta, auto na parking strzeżony, klamoty
    > do kontenera i na magazyn, za wszystko rachunek "pod zastaw" auta.

    pisząc zabytek, czy auto, miałem na myśli, że nie stoi tam naprawdę, tylko
    użytkownik będzie twierdził że stało i udowodnij mu że nie, jeśli będzie
    miał np. papiery zakupu, świadkowie i nagranie to w sumie niewielki i łatwy
    do obalenia dowód, chyba ze w asyście policji będziesz to robił

  • 9. Data: 2011-04-15 11:16:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości grup

    > No wlasnie o droge prawna pytam. Jezeli takie dzialanie nie jest legalne,
    > to co dalej? Policja?

    nie wiem jak z pomieszczeniami użytkowymi, w przypadku mieszkań to droga
    sądowa, nakaz eksmisji i komornik, tu powinno być prościej, ale mimo
    wszystko najbezpieczniej, jeśli takiego "opróżnienia" dokona komornik

  • 10. Data: 2011-04-16 09:47:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Apr 2011, mvoicem wrote:

> [...]
    > pokazuje "o to jest moje auto na co mam papiery, proszę mi je wydać".
    > Czy parking ma obowiązek wydać właścicielowi czy wiąże go dyspozycja

    IMVHO - przeczytaj art.307, 311 i 325 KC.
    Mi wychodzi, że zastaw jest skuteczny tylko pod warunkiem posiadania.
    Krótko mówiąc: zastawu nie należy "wypuścić z rąk".

    pzdr, Gotfryd