  • 31. Data: 2005-11-08 14:48:09
    Temat: Re: Miganie ?wiatłami
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert J. napisał(a):

    > Tylko kurcze u siebie nie włączę przednich nie włączywszy wcześniej
    > tylnych... :-((((. I po zabawie..... A miało być wesoło....

    Raczej odwrotnie.
    Chyba ze masz cos zle podlaczone.

    Najpierw musza sie zapalac przednie, potem dopiero tylne. Nie moze byc
    odwrotnie.
    Oczywiscie moga byc tez wlaczane niezaleznie.

  • 32. Data: 2005-11-08 14:59:05
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert J." <r...@w...pl> napisał:

    >nie włączę przednich nie włączywszy wcześniej tylnych
    Czyli niezgodnie z przepisem, który stanowi, że "p.tylne"
    powinno dać się wyłączyć niezależnie od innych świateł.
    BTW przczytaj to: http://artgola.webpark.pl/mgla.htm

    Artur Golański

  • 33. Data: 2005-11-08 15:00:22
    Temat: Re: Miganie światłami
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > drugie. Tyle ile to zachodu i jaka różnica w typowym błyskaniu
    > drogowymi.

    Tak BTW ... zasadniczo nie migam ;) Mówię innym kierowcom co się
    na nich czai ;) A reszta niech płaci ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 34. Data: 2005-11-08 15:11:02
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Raczej odwrotnie.
    > Chyba ze masz cos zle podlaczone

    Już się pogubiłem, nie pamiętam. A nie chce mi się z biura wychodzić żeby
    sprawdzić. Auto jest nowe, więc raczej o złym podłączeniu nie ma mowy...
    Może jutro jak nie zapomnę to napiszę ;-))))

  • 35. Data: 2005-11-08 15:14:34
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > A nie chce mi się z biura wychodzić żeby
    > sprawdzić. Auto jest nowe, więc raczej o złym podłączeniu nie ma mowy...
    > Może jutro jak nie zapomnę to napiszę ;-))))

    Kurde, zmobilizowałem się i wyszedłem. I macie rację, najpierw przednie
    potem tylne ;-)))).

  • 36. Data: 2005-11-08 15:22:03
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał:

    >Najpierw musza sie zapalac przednie, potem dopiero tylne. Nie moze byc
    >odwrotnie.
    A tu bym polemizować :-)
    Nie ma takiego wymogu (najpierw jedne potem drugie).

    Artur Golański

  • 37. Data: 2005-11-08 17:37:44
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Tue, 08 Nov 2005 15:59:05 +0100, Artur Golanski napisał(a):

    > Czyli niezgodnie z przepisem, który stanowi, że "p.tylne"
    > powinno dać się wyłączyć niezależnie od innych świateł.
    > BTW przczytaj to: http://artgola.webpark.pl/mgla.htm

    Tym bardziej ze u mnie nie ma przednich a jest tylne. Czy zatem mialbym nie
    moc wlaczyc tylnych wcale? :P. Tylnego wolno uzyc w razie widocznosci
    ponizej 50m. Nic nie znalazlem o zabranianiu uzywania p.przednich. Jest
    tylko wskazanie uzycia na drodze kretej w nocy.

  • 38. Data: 2005-11-08 18:11:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl> napisał:

    > Czy zatem mialbym nie moc wlaczyc tylnych wcale?
    A kto to napisał ? I dlaczego piszesz to do mnie ?
    Po co cytujesz dwu autorów jednocześnie ?

    Reszta jest oczywista i nikt temu nie zaprzeczał.

    Artur Golański

  • 39. Data: 2005-11-08 20:42:37
    Od: maho <m...@p...net>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Kierowcy wpadli juz dosc dawno na znacznie lepsze sposoby ostrzegania.
    > Mozna ich poznac po tym ze maja dodatkowa antene na dachu :)
    > Czasem przypinana na magnes.

    Hmm, przyjęcie nowego sposobu ostrzegania ma wtedy sen, kiedy ostrzegany
    wie że powinien się czuć ostrzeżony :).

    Osobiście w życiu bym się nie zorientował że jak ktoś ma dwie anteny to
    znaczy że "stoją".

    pozdrav

    maHo

  • 40. Data: 2005-11-08 22:28:10
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Tue, 08 Nov 2005 19:11:47 +0100, Artur Golanski napisał(a):

    > A kto to napisał ? I dlaczego piszesz to do mnie ?
    > Po co cytujesz dwu autorów jednocześnie ?

    Nie chce znowu zaczynac dlatego krotko : dla czytelnosci ... albo z
    zapomnienia i ...

    > Reszta jest oczywista i nikt temu nie zaprzeczał.

    ... oj bylo kilku :)

    Pozdrawiam
    Jasko Bartnik