  • Data: 2005-11-07 21:50:19
    Temat: Re: Miganie światłami
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <itgyw1utby34$.7jvv5j91oney$.dlg@40tude.net>, Jasko Bartnik wrote:

    > W kazdych warunkach moze spowodowac oslepienie wiec nie wolno wcale.

    Jeśli w każdych warunkach, to byłoby napisane "zabrania się
    ostrzegania światłami drogowymi". Koniec, kropka. Dalsza część zdania
    uściśla kiedy ostrzeganie jest zabronione. To tyle logiki, ale nadal
    nie wiem, czy miganie światłami (bez oślepiania) łamie jakiś przepis,
    czy można być za to ukaranym.

    Renata