  • 21. Data: 2008-06-28 10:23:36
    Temat: Re: Mieszkam z dziewczyną - co mi grozi?
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    > Ale jest obowiązującym większość Polaków prawem.

    zrozum znaczenie swej wypowiedzi - większość nie znaczy *wszystkich*

    Andrzej

  • 22. Data: 2008-06-28 10:33:33
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    gargamel wrote:

    > ale chyba zapomniałeś o tym że ona również tą usługę seksualną w takim
    > przypadku pobira, więc oboje powinni płacić:O)
    >
    > na "cud" podatkuf jak na lekarstfo:O)

    Zauważ, że ja pisałem "dla jaj"_teoretyzowałem,
    uściślając, ona, w tym przypdaku, nie pobiera
    żadnej usłygi tylko i wyłącznie oferuje, zresztą skutecznie(?),
    swoją usługę. (teoretycznie zaaprobowaną_skonsumowaną)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw Cię sprowadzi do swojego poziomu,

  • 23. Data: 2008-06-28 10:35:54
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    argothiel wrote:

    > Chyba że żyją w taki sposób, że swoim zachowaniem sugerują
    > społeczeństwu, że jest coś więcej, a oprócz tego normalnie chodzą do
    > kościoła, przyjmuję Komunię itp. - wtedy jest zgorszenie.

    Yes, yes, yes, im sir Marcinkiewicz?

  • 24. Data: 2008-06-28 10:44:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Paszczak pisze:

    > Ale jest obowiązującym większość Polaków prawem.

    lol? Podasz liczby wskazujące tą większość?

    i to jest smutne :/

  • 25. Data: 2008-06-28 10:44:24
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    William wrote:
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:g43lq0$fp7$1@news.dialog.net.pl...

    > Chamskie to jest, wiesz.

    Celowo odpisuję nie czytając innych odpowiedzi. Po
    prostu jestem "prosto_obiektywny", niczym się nie
    sugeruję. Uważam, że Twój pogląd jest równie chamski.
    Przestańcie, w końcu, wierzyć w to, że katolicyzm jest
    czymś *jedynym_nieomylnym* , zaczjcie zauważyć, że obok
    Was żyje jakaś tam grupa ludzi która ma prawo mieć , i je ma,
    inne, ba! sprzeczne z Waszą tezą, zdanie.
    ( na dowolny temat_nie jesteście wyrocznią)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z

  • 26. Data: 2008-06-28 10:46:06
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Piotr wrote:
    > Użytkownik "nurasa" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:g42b7c$v7j$1@news.onet.pl...
    >
    > Prawo kanoniczne nie jest póki co obowiązującym w Polsce prawem ;-)

    Na szczęście!, ale nasuwa się pytanie, do kiedy? ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    IDEA naszej ERY to żyć na PLUSie i mówić HEYAH

  • 27. Data: 2008-06-28 11:18:21
    Temat: Re: Mieszkam z dziewczyn - co mi grozi?
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

  • 28. Data: 2008-06-28 11:21:32
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    William wrote:

    > Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Polemizowłabym z tym "musicie".

    > Cezar pisze o prawie kanonicznym zaś Marzena o etyce sumienia. Dlatego
    > raczej się nie dogadacie.

    Ostateczną "wyrocznią" dla katolika jest jego sumienie - wg nauki
    Kościoła "głos Boga w człowieku". Zatem kwestie sporne trzeba i tak samemu
    rozstrzygać.

    JaromirD

  • 29. Data: 2008-06-28 15:00:44
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jest obowiązującym większość Polaków prawem.

    Dużą część, ale to wcale nie jest przesłanka aby przyjmować Polak =
    praktykujący katolik. A o wyznawanej religii autor wątku nic nie
    wspominał.

    pozdrawiam

  • 30. Data: 2008-06-28 16:10:26
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Zauważ, że ja pisałem "dla jaj"_teoretyzowałem,

    a ty sam tego nie zauważyłeś?

    > uściślając, ona, w tym przypdaku, nie pobiera
    > żadnej usłygi tylko i wyłącznie oferuje, zresztą skutecznie(?),
    > swoją usługę. (teoretycznie zaaprobowaną_skonsumowaną)

    uściślając to tego nie wiemy kto komu świadczy jakie usługi seksualne, i czy
    w ogóle świadczy?
    to tylko takie domysły i tyle:O)
    mieszkasz z nimi że znasz takie szczegóły? i jakie ty usługi świadczysz?