  • 11. Data: 2008-06-27 19:42:21
    Temat: Re: Mieszkam z dziewczyną - co mi grozi?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik januszek napisał:
    > W wikipedii mozemy przeczytac, ze "W Polsce uprawianie prostytucji
    > (własnej) i czerpanie z tego tytułu korzyści materialnych nie jest
    > nielegalne - ustawodawca przyjął założenie, że seksualność nie może być
    > przedmiotem umowy cywilnoprawnej." Nie moze wiec byc takze podstawa do
    > opodatkowania ;PPP

    Ale jak widac po absurdalnym oskarzeniu tych z Samoobrony moze byc
    "korzyscia osobista" za ktora grozi odpowiedzialnosc karna.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2008-06-27 21:24:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4314b$trm$1@news.onet.pl argothiel
    <a...@i...niechce.spamu.pl> pisze:

    > Chyba że żyją w taki sposób, że swoim zachowaniem sugerują
    > społeczeństwu, że jest coś więcej
    To znaczy co więcej i jak sugerują?
    I co w ogóle "społeczeństwo" to może obchodzić?

    >, a oprócz tego normalnie chodzą do
    > kościoła, przyjmuję Komunię itp. - wtedy jest zgorszenie.
    Aleś walnął... i tak nagle... ;)
    A co grozi za "normalne" chodzenie do kościoła i konsumpcję wypieku w
    postaci opłatka?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-06-27 21:25:45
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > - dziewczyna sie do mnie przeprowadza i ze mną mieszka.

    Ciąza wam grozi ...

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 14. Data: 2008-06-27 22:26:54
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Naruszacie prwao kanoniczne i dlatego musicie się wyspowiadać PO wyprowadzce
    > Marzena

    No wlasnie nie naruszaja, bo :

    Kan. 219 - "Wszyscy wierni mają prawo być wolni od jakiegokolwiek przymusu w wyborze
    stanu życia".

    Wiec niech se mieszka z panna jesli taka jego wola

    Cezar

  • 15. Data: 2008-06-28 01:50:51
    Od: "Tom" <t...@t...plz>

    "Tapatik" <t...@b...adresu> wrote in message
    > Witam grupę,
    >

    > Po przeczytaniu wątku sprzed kilku dni o wynajmowaniu mieszkania bez
    > pobierania opłaty, przyszło mi do głowy takie pytanie.
    >
    > Załóżmy taką oto teoretyczną* sytuację:
    > - mam mieszkanie,
    > - mam dziewczynę,
    > - dziewczyna sie do mnie przeprowadza i ze mną mieszka.
    >
    > Jakie przepisy możemy naruszyć i jakie podatki musimy zapłacić? :-)

    co to sie porobilo to juz dziewczyny do domu nie mozna sprowadzic i zaraz
    prokurator

  • 16. Data: 2008-06-28 05:56:51
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl>

    Użytkownik "nurasa" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Naruszacie prwao kanoniczne i dlatego musicie się wyspowiadać PO
    > wyprowadzce

    Prawo kanoniczne nie jest póki co obowiązującym w Polsce prawem ;-)

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2008-06-28 06:26:32
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Polemizowłabym z tym "musicie".

> [...]
    > w wyborze stanu życia".
    >
    > Wiec niech se mieszka z panna jesli taka jego wola

    Cezar pisze o prawie kanonicznym zaś Marzena o etyce sumienia. Dlatego
    raczej się nie dogadacie.

  • 18. Data: 2008-06-28 06:28:27
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > A co grozi za "normalne" chodzenie do kościoła i konsumpcję wypieku w
    > postaci opłatka?

    Chamskie to jest, wiesz.

  • 19. Data: 2008-06-28 07:24:53
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Piotr <a...@a...mil.pl> wrote:
    > Użytkownik "nurasa" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Prawo kanoniczne nie jest póki co obowiązującym w Polsce prawem ;-)

    Ale jest obowiązującym większość Polaków prawem. Dla niektórych (see sprawa
    14-latki) prawo ustanawiane przez Kościół (nie tylko kanoniczne, także
    przykazania, itd.) jest ważniejsze od 'lokalnego' (bo jest 'pochodzi od
    Boga').

    P.

  • 20. Data: 2008-06-28 08:14:02
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Tapatik" napisał:

    > Jakie przepisy możemy naruszyć

    Regulamin domu w punkcie "cisza nocna" ;)
    Aha, jeśli to mieszkanie spółdzielniane, oprócz zameldowania
    wypadałoby zgłosić osobę korzystającą z mieszkania w administracji.

    --
    Pozdrawiam - Aicha