    From: "bd" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek a komornik
    Date: 4 Mar 2004 21:28:17 +0100

    > To jestem trochę spokojniejszy o swoje dobra doczesne ;)
    > A co jeśli komornik będzie windykował w trybie administracyjnym?

    hi
    to juz nie bedzie komornik lecz poborca skarbowy. (potocznie tez nazywany
    komornikiem) :) ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji reguluje
    te sprawy.
    Art. 97.
    § 2. Zajęciu podlegają ruchomości zobowiązanego, znajdujące się zarówno w
    jego władaniu, jak i we władaniu innej osoby, jeżeli nie zostały wyłączone
    spod egzekucji lub od niej zwolnione.

    no i tutaj poborca musi wiedziec, ze dana ruchomosc nalezy do dluznika
    jezli nie wie to jej nie zajmie. jezeli nikt mu nie powie, ze ten tv
    czy tamto radio nalezy do dluznika to nie bedzie wiedzial, ze moze to zajac.
    pozdr.
    marcin