  • 581. Data: 2007-12-13 11:31:39
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Wytlumaczysz moze jak w Twojej glowie zrodzilo sie takie przypuszczenie?

    Z twojej wypowiedzi, w której wyraźnie piszesz, że dla ciebie takie
    zwalanie wszystkiego na kobietę to norma.

    > Ano ROTFL - dyskusja o wychowaniu dzieci z bezdzietnym kawalerem:)

    Tzn. wg. ciebie żeby dyskutować o zabójstwie musiałbym najpierw kogoś
    własnoręcznie zabić?

  • 582. Data: 2007-12-13 13:35:24
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 13 Gru, 12:31, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Z twojej wypowiedzi, w której wyraźnie piszesz, że dla ciebie takie
    > zwalanie wszystkiego na kobietę to norma.

    W ktorym miejscu pisze, ze dla mnie to norma?

    > Tzn. wg. ciebie żeby dyskutować o zabójstwie musiałbym najpierw kogoś
    > własnoręcznie zabić?

    A o czym konkretnie chcialbys dyskutowac w przypadku zabojstwa?

  • 583. Data: 2007-12-13 14:27:16
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Za to jesteś małą, zakłamaną [censored]

    E, 168 cm to nie jest tak mało. :-D Natomiast moje wynurzenia, że
    przyznawanie się do kupowania t-shirtów za 3 zł to szczyt obciachu i
    demonstracja życiowej porażki (coś jak przyzwanie się do mieszkania pod
    mostem), są całkowicie szczere i z głębi serca. :-D

    > Jak ktoś SAMODZIELNIE sobie zarobi - niech sobie lata na zdrowie.

    No to ja sobie SAMODZIELNIE na wszystko zarabiam. I dlatego wiem, ile co
    kosztuje, nieco lepiej niż jakiś nieobarczony rodziną pryszczersoflanels na
    utrzymaniu mamusi-rencistki.

    --
    JoP

  • 584. Data: 2007-12-13 14:41:24
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Primo: kosza na *śmieci*?? ROTFL

    Tak, tak, łudź się dalej.

    > Secundo: włożyć uprane ubranie się brzydzisz, a nie brzydzisz się jeść
    > czegoś, co wypadło kurze z tyłka??

    Jakoś nie. Natomiast zapewne brzydziłabym się jeść coś, co przeżuł i wyrzygał
    ktoś inny, skoro już bawimy się w tę retorykę.

    --
    JoP

  • 585. Data: 2007-12-13 15:08:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > kosztuje, nieco lepiej niż jakiś nieobarczony rodziną pryszczersoflanels na
    > utrzymaniu mamusi-rencistki.

    no to skoro wiesz ile co kosztuje :D to wiesz ile mi jestes teraz winna za
    czyszczenie monitora :)
    cale szczscie ze nic akurat nie jadlem :D

  • 586. Data: 2007-12-13 22:21:56
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Agnieszka pisze:

    > Chyba twoje.
    > Jaką szumowiną trzeba być, by przy własnych dochodach rzędu 250 tys
    > kazać żyć własnemu dziecku i jego matce za 1300 zł + nędzne alimenty. I
    > jeszcze kazać się legitymować rachunkami za "usprawiedliwione potrzeby".

    To co da dziecku to jedna sprawa... ale czemu ma dawać tej babie? Tego
    nie rozumiem

    > Agnieszka

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 587. Data: 2007-12-13 22:27:41
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Szerszen pisze:

    > pewnie, bo nie masz pojecia o dzieciach, a juz z problemami zdrowotnymi
    > to wogole

    Ja myślę że źle do tego podchodzisz. Ojciec ma obowiązek łożyć połowę na
    wychowanie i zadbanie o syna. Musi mu zapewnić jakieś te podstawowe
    warunki i możliwości rozwoju. Mamy więc ciuchy bez metek, publiczną
    opiekę zdrowotną, państwowe przedszkole... A jeśli mu się chce to kupi
    mu markowy ciuch, zawiezie do prywatnego lekarza itp. Łożenie nagle kasy
    na wszystko co najdroższe bo kobiecie się nie chce nagle zarabiać na
    siebie i woli żyć dalej na koszt męża to patologia.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 588. Data: 2007-12-14 07:25:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja myślę że źle do tego podchodzisz.

    to ty zle do tego podchodzisz, po pierwsze nie polowe, bo caly obowiazek opieki
    spoczywa na matce, dodatkowo ten obowiazek utrudnia jej zdobycie i utrzymanie
    pracy, szczegolnie dobrze platnej pracy, bo o doskztalcaniu to juz praktycznie
    zapomnij

    po drugie dlaczego nagle dziecku ma sie pogorszyc standard zycia i chocby opieki
    zdrowotnej, bo tatusiowi znudzila sie mamusia

    dziecko to nie zabawka, to obowiazki rowniez finansowe, jak nie wiedzial tego
    zanim je sobie zrobil, to sie dowie teraz

  • 589. Data: 2007-12-14 07:26:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To co da dziecku to jedna sprawa... ale czemu ma dawać tej babie? Tego nie
    > rozumiem

    z wielu opisanych tu powodow

  • 590. Data: 2007-12-14 11:11:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie. Aborcja jest nielegalna jako taka.
    >
    > Zaś okaleczać nie wolno kogoś - natomiast żaden przepis nie grozi
    > odpowiedzialnością karną temu, kto został "okaleczony".

    Kobiecie za aborcję też nic nie grozi. Ale facertowi za namawianie już
    tak.

    > Naucz się łaskawie czytać ustawę ze zrozumieniem tekstu.

    Jeśli podasz podstawę prawną swego żądania.

    > Głównie to była mowa o tym, czy kobieta może mieć (jeśli chce i ma
    > rozum) kontrolę nad tym, czy będzie mieć dziecko

    To samo można powiedzieć o facecie.

    > , czy też może (to
    > twoja teza) poczęcie i urodzenie dziecka jest poza kontrolą woli
    > matki.

    Poczęcie może być poza kontrolą kobiety, jeśli chodzi o ścisłość.

    > Nie do końca.

    No fakt, jeszcze niepokalane poczęcia bywają.
    EOT

    --
    pozdrawiam
    Justyna