  • 361. Data: 2007-12-07 12:28:49
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 07 grudzień 2007 12:56
    (autor Jolanta Pers
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjbcd5$5su$1@inews.gazeta.pl>):

    > Akceptowalnej dla mnie jakości tyle kosztuje. Nie każdy lubi/chce/może
    > wyglądać jako flanelsopryszczersoobszczymurek.

    No cóż, już ktoś ci napisał. Chcesz nosić szynszyle, zarób sobie. Znane mi
    otoczenie nosi ubrania za normalne ceny i żyje.

    > Dla lalki Barbie.

    Nie, to właśnie te dla lalek są drogie. Te dla normalnych ludzi są
    normalnie. To lalunie Barbunie machające rzęskami potrzebują szmaty za
    tauzena.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 362. Data: 2007-12-07 12:33:45
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 13:04:08 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > wiem juz ze bez intercyzy slubu nie wezme.

    Po pierwsze - na szczęście ci to nie grozi :)
    Po drugie - ślubu się nie bierze - tylko zawiera (składa).

    > A jezeli to nie bedzie w smak zonie to to wiele na dziendobry wyjasni.

    A skąd masz "żonę"?
    Do czasu dopóki nie zawrzecie ślubu (oby to nie nastąpiło!) - to nie jest
    żona.

  • 363. Data: 2007-12-07 12:35:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > na pewno pamietasz jak we wczsniejszych watkach (podobnych) podawalem
    > przyklad kilku milionowy, wlasnie w tymsamym celu. Okazuje sie ze nie
    > chodzi o to ze komus zabrakeni a o to ze ktos ma a ja nie chce zeby
    > mial tyle.

    To się zawiść nazywa. Co Cie obchodzi, że ktos ma - z twojego zabrał?
    Jak będzie zabierał z Twojego - to walcz, masz do tego prawo.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 364. Data: 2007-12-07 12:36:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > no i mogl dalej dawac, ja bym dawal, ale co innego dawac z wlasnej
    > woli a co innego dawac bo sad by uznal ze mam to robic, mnie by kurw.
    > wziela gdyby matka (byla)
    > z takimi ządaniami wyjechala.

    Jak nie chce dawać po dobroci, to sie iodzie do sadu i komornika -
    proste jak konstrukcja cepa.

    > Piszemy o alimentach a nie o tym czy
    > ocjiec daje cos poza nimi bo tylko wtedy mozna by ocenic moralnosc

    To grupa prawna, nie moralnościowa.

    > tego ojca co robi terz Agnieszka. Podajac ten przyklad chcialem tylko
    > zobaczyc na czym polega 'wasze' rozumowanie odnosnie uprawiedlwionych
    > potrzeb.

    I co, dowiedziałeś się?

    pozdrawiam
    Justyna

  • 365. Data: 2007-12-07 12:37:51
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Herald" <h...@o...eu> wrote in message

    > Nie wszyscy faceci tacy są. Trzeba mieć klasę i mózg.

    Wiem, że nie wszyscy. Na szczęście znam wielu, którzy mają i klasę i mózg i
    serce na swoim miejscu. Niewinnych, niesłusznie wrzuconych do jednego wora z
    szujami, bardzo przepraszam:)
    Anka

  • 366. Data: 2007-12-07 12:38:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > zwlaszcza przy dziecku w wieku przedszkolnym . mowimy o konretnym
    > przykladzie

    No i co - dzieci w wieku przedszkolnym Twoim zdaniem zawieszają na noc
    choroby na przykład? A od rana - abarot.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 367. Data: 2007-12-07 12:38:45
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 13:07:23 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > A jak nie mozna to mozna kogos wynajac (jak to robila matka ktorej
    > dzieckiem sie zajmowalem)

    Tą kobietę należałoby co najmniej "opieprzyć" za skrajną nie
    odpowiedzialność. Jak ona mogła oddać ci pod opiekę swoje dziecko??

  • 368. Data: 2007-12-07 12:40:20
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Przypuszczam, że prawdziwy Hero zarabia jednak tyle, że nie musi
    > kupować t- shirtów po 3 zł, nadających się wyłącznie pod bluzę.

    Nie znasz się, prawdziwy Hero ma tyle, bo właśnie kupuje t- shirty po 3
    złote, to zaoszczędził.

    --
    pozdrawiam
    Justyna, z wizją jednego Hero...

  • 369. Data: 2007-12-07 12:43:58
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > co miesiac rosnie o 10 cm ? Dziecko w wieku przedszkolnym?
    > to ptrzez rok bedzie jakies 1,2 metra :)

    No, skubane, potrafi. Moje bezczelnie roku jednego wyrosło z centymetr
    za duzych sandałków w dwa tygodnie. 7 dych poszło się paść.

    > na pewno nie zmienie tego rozumowania. Tak sie zahcowujecie jak trzeba
    > bylo wszystkie te zakupy dokonywac w jednym miesiacu i na tej
    > podstawie wyznaczacie wysokosc zobowiazan.

    Na pewno to Kopernik, ta kobieta, nie żyje.;-P
    My (czyli kto?) po prostu wiemy, jak w praktyce wygląda zaopatrywanie
    dziecka. Czasem kilka miesięcy nie kupisz nic, a czasem masz nawał
    zakupów. i do tego gówniarz potrafi zachorować bez ustalania
    harmonogramu wydatków!

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 370. Data: 2007-12-07 12:51:57
    Od: truskawa <p...@v...pl>

    Niewinnych,
    > Anka

    ?????????? niespelnione marzenia o zostaniu sedzina??
    Truskawa