  • 161. Data: 2007-12-06 13:25:22
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:iqsk25-2v.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ja wiem, o czym tu piszesz, świętoszku. Ale - powtarzam - to jest grupa
    > o prawie. I z prawnego punktu widzenia po rozwodzie są to osoby dla
    > siebie obce.

    no a teraz zacytuj moja wypowiedz w ktorej pisze ze sa spokrewnione ;) no
    chociaz tak w ktorej twierdze ze nie sa sobie obce :P

    > Jak zwał, tak zwał - faktem jest, że natrętnie moralizujesz.

    faktem jes tylko ze natretnie konrtuje moralizatorskie wypowiedzi wystepujace w
    obronie faceta ktoremu sie znudzila stara zona i dziecko

    > Ostateczną decyzję podejmuje kobieta. Zdaje sobie z tego sprawę każdy,
    > kto ma choćby pewne minimalne pojęcie o biologii człowieka.

    a zalozymy sie ze nie masz racji?

    > Na dziecko.

    tak, tyle ile potrzeba, a jak z jego winy to i na zone, takie prawo

    > To, że każdy wyjątek udowadnia fałsz "reguły". Nie ma żadnej reguły -
    > jest najwyżej statystyka...

    co nadal niczego nie dowodzi

    > Ale jesteś tępy... 1300 wystarcza na nią samą - ergo alimenty należą się
    > tylko dziecku.

    tepy meblu mozesz byc ty
    1300 ona zarabia teraz, za te pieniadze jak napisala sie tu nie utrzyma, musi
    sie przeprowadzic gdzie indziej, gdzie bedzie tansze utrzymanie, ale zapewne
    rowniez i mniejsze zarobki, nie widaomo wogole czy znajdzie prace

    zatem, jesli bedzie orzeczenie o jego winie to i jej sie alimenty beda nalezec,
    troche logicznego myslenia nie boli

  • 162. Data: 2007-12-06 13:26:29
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > gowno prawda

    Jeżeli znasz jakieś źródło t-shirtów za 3 złote, które są w stanie przetrwać
    pół roku przy praniu raz w tygodniu, to czekam na info przebierając nogami z
    niecierpliwości. Warunek konieczny: ma się dać w tym wyjść na ulicę i pójść
    do pracy. (Umysłowej, nie na budowie.) No, będą dobra, niech będą takie za
    siedem.

    > jak watkotworczyni, a powinna pomyslec o dziecku :)

    Wątkotwórczyni pewnie myśli o dziecku.

    --
    JoP

  • 163. Data: 2007-12-06 13:27:20
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Wydając setki złotych na podkoszulek - nic dziwnego ;->

    Tradycyjnie mylisz skutek z przyczyną.

    --
    JoP

  • 164. Data: 2007-12-06 13:27:56
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > na pewno nie za 1000 zl, po z atym jest tez tele praca, umowy zlecenia.
    > NIech zainwestuje w kompa. Dla chcacego nic trudnego.

    trzeba miec go za co kupic, a jak sie ma dziecko to sa wazniejsze wydatki,
    kiedys to zrozumiesz

  • 165. Data: 2007-12-06 13:32:03
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie się zastanawiam, czy ludzie tak sobie wypisują bzdury,

    smutno to pisac, ale to w wiekszosci tylko i wylacznie meska solidarnosc, zero
    jakiegokowliek przemyslenia tematu, w wiekszosci ide o zaklad kawalerowie ktorym
    sie duzo wydaje

  • 166. Data: 2007-12-06 13:34:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fj8kv8$q0l$4@inews.gazeta.pl...

    > to fatky a nie nadinterpetacja

    nie, to nadinterpretacja, jezlei mieskzaja w palacu to nie znaczy ze
    ojciec ma im palac zakupic po rowzodzie. (to mniejwiecej jak
    wspolmiernosc w obronie koneicznej i rozumienie tego jako naplucie na
    kogos kto nas oplul)

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 167. Data: 2007-12-06 13:36:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > ojciec ma im palac zakupic po rowzodzie. (to mniejwiecej jak
    > wspolmiernosc w obronie koneicznej i rozumienie tego jako naplucie na

    moj standardowy przykladzik na ktory nigdy odpowiedzi nie uzyskalem.
    Ojciec zarabia (wersja lajtowa) 250 tys miesiecznie, Wykaz mi ze chocby
    5 tys bylo by usprawiedliwiona potrzeba dziecka , chociaz te 5 tysiecy.
    Bo idac waszym tokiem rozumowania powinno otrzymac przynajmniej 125 tys
    meisiecznie.

  • 168. Data: 2007-12-06 13:37:11
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > A co do tego ma urodzenie lub nie?

    zasadniczo bardzo duzo, to dla kobiety kilka miesiecy wylaczonych pracy
    zawodowej, w skrajnych wypadkach nawet kilkanascie miesiecy, to calkiem sporo

    to klejne dni wolne kiedy dziecko choruje i nie moze isc do zlobka/przedszkola

    to problemy z zatrudnieniem, bo przeciez pani ma male dziecko, bedzie paniczesto
    na zwolnienia chodzila

    itd itp

    niestety w polsce kobiety sa dyskryminowane z powodu posiadania dzieci albo
    mlodego wieku i mozliwosci ich posiadania

    > Ja tylko twierdzę, że małżeństwo nie jest kontraktem, który faworyzuje
    > którąkolwiek ze stron.

    samo malzenstwo nie, choc facetow wstajacych w nocy do dziecka, bioracych wolne,
    siedzacych na maciezynskim, jest niewielu, przewaznie facetma wszystko w dupie,
    bo przeciez on zarabia

  • 169. Data: 2007-12-06 13:37:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 10:41
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj8g2a$78b$1@inews.gazeta.pl>):

    > A nie żeruje na tym, że polskie prawo jest
    >
    > Że co? Ja wiem, że Kopernik też była kobietą, tylko nie rozumiem, po
    > kiego grzyba te laski w Sejmie siedzą w garniturach pod krawatem,
    > zamiast w kieckach. To pewnie dla niepoznaki, nie?

    Bo te laski są sprytniejsze i siedzą z tyłu :D Już w starożytności kierowały
    światem.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 170. Data: 2007-12-06 13:37:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości

    > a ty nadal nie rozumiesz co sie do ciebie pisze albo nie czytasz, rodzic
    > w postaci alimentow ma zapewnic dziecku taki standard zycia, jaki by
    > mialo gdyby sie nie rozwiedli, "kapewu"?

    oboje rodzice na to loza, zapominasz wziac pod uwage mozliwosci
    zarobokowe matki. To ze biora rozwodnie oznacza ze ten standard
    (finansowo) ma zapewnic w calosci osoba nie opiekujaca sie dzieckiem.