  • 91. Data: 2007-12-06 09:03:32
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fj7lmm$q1j$1@inews.gazeta.pl...

    > tych kilku lat małżeństwa w ogóle nie było. On się zdążył dorobić dobrej
    > pracy i dobrej pensji, a gdzie jest jej "zwrot inwestycji"? I gdzie
    > odszkodowanie za kilka straconych lat? Amerykańskie ex-żony dostają
    > alimenty (na siebie!) do czasu powtórnego wyjścia za mąż i to chyba jest
    > jednak zdrowszy układ.

    Polska na szczęście to nie Ameryka. A małżeństwo to związek dwóch tak samo
    równouprawnionych osób. Ona miała taką samą szansę się dorobić.
    Daruj sobie więc te morały.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 92. Data: 2007-12-06 09:04:09
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Znaczy, uważasz, że ta pani jest skazana na totalną pauperyzację?

    moze wziasc opiekunke i isc do pracy

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 93. Data: 2007-12-06 09:14:53
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Najpierw sąd musi się zgodzić. Bo jak znam życie, to gość jeszcze zakaz
    > zbliżania się do dzieciaka dostanie.

    Albowiem?

  • 94. Data: 2007-12-06 09:15:53
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > idz moze wez robieg i walnij baranka w sciane

    O! skończyły się argumenty :)

  • 95. Data: 2007-12-06 09:18:39
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > Tylko jescze powiedz mi jakie uosraiwldiwione potrzeeby dziecko ma w tym wieku
    > ktore to wynosza 1500 (dziecko nie ma utrzymywac tylko maz)

    samo przedszkole moze tyle kosztowac, opiekunka miesiecznie kosztuje okolo 1000,
    zycia juz nawet nie licze

    zrozum jedno, i niech do ciebie to dotrze raz na zawsze, z tej kasy maja zostac
    zaspokojone potrzeby dziecka, nie minimalne potrzeby na granicy przezycia, tylko
    na takim poziomie, jakieby mialo dzieckogdyby rodzice sie nie rozwiedli,
    dociera?

  • 96. Data: 2007-12-06 09:21:03
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Obowiązku mieszkania w warszawie nie ma..

    nie poznalbys porownania, nawet jakby wyskoczylo zza rogu i cie w dupe kopnelo

  • 97. Data: 2007-12-06 09:23:29
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Się ta godność coś ostatnio siakoś zmieniła... Bo ja znam takich, co za
    > 1000zł żyją w 3 osoby albo i w 4 i żyją. I wcale nie tak niegodnie chyba,
    > bo zdrowe byczki i do roboty by się wziąć mogli bez problemu, a i tak wolą
    > se siąść na placu i piwo żłopać.

    i po co tak pieprzysz, dobrze wiesz, ze jakby im naprawde dac tylko 1000 na
    miesiac, to zarliby tynk ze scian, a piwo widzieliby tylko w sklepie, a jesli
    tego nie wiesz, to zastanawiam sie czy to tylko taka bezgraniczna naiwnosc czy
    juz glupota

  • 98. Data: 2007-12-06 09:24:01
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy, uważasz, że ta pani jest skazana na totalną pauperyzację?

    nie uzywaj tak skomplikowanych slow, jeszcze gotow pomyslec ze go obrazasz ;)

  • 99. Data: 2007-12-06 09:24:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > moze wziasc opiekunke i isc do pracy

    a ta opiekunka to pewnie charytatywnie bedzie pracowac :)

  • 100. Data: 2007-12-06 09:26:30
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Polska na szczęście to nie Ameryka. A małżeństwo to związek dwóch tak samo
    > równouprawnionych osób. Ona miała taką samą szansę się dorobić.
    > Daruj sobie więc te morały.

    jesli udowodnisz ze on mial taka sama szanse urodzic, to sie z toba zgodze, a
    tak to tylko pieprzysz jak potluczony