  • Data: 2007-12-15 11:38:49
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Czesto bywa tak, ze facet sobie wyobraza, ze po slubie ma darmowa
    > sprzataczke, kucharke

    Pominiemy tą kucharkę i sprzątaczkę, bo masz tu troche racji, chociaż
    wkładając 85% kasy do domowego budżetu mąż ma prawo wymagać by żona dom
    utrzymywała, ale...

    > i dziwke. No i jak sie okazuje, ze jest w bledzie, to
    > jest bardzo oburzony...
    > Nic sie nie dzieje bez przyczyny.

    I tu się nie zgadzam.
    Podpisując umowę małżeńską (jak ktoś tu ładnie nazwał instytucję
    małżeństwa i jak widać ślub :) ) godzimy się nie zdradzać współmałżonka.
    Nagle kobiecie widzi się "Mamy już dziecko to po co uprawiać seks" i
    facet ma wybór: kochanka lub rozwód.

    Jak będzie kochanka to wszystko jasne - zdradził, rozwód z jego winy, ma
    oddać dom, samochód, telewizor i ostatnie majtki. Jak natomiast
    zdecyduje się na rozwód bo sytuacja staje się nie do zniesienia, to
    widać, że chciał mieć kucharko-dziwkę a nie żonę i powinien nieroba do
    końca życia utrzymywać... bardzo fajny tok myślenia... gratuluję.

    pozdrawiam.
    PlaMa