  • Data: 2007-12-15 15:19:56
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: suddengunfire <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 14, 2:47 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > kobieta może faceta zgwałcić lub innym
    > podstępem zdobyć wiadomy materiał genetyczny i biedak będzie robił za
    > ojca i alimenty płacił.

    Dzieci? A po co dzieci? Do tego zeby kazac komus placic alimenty w pl
    nie potrzeba zadnych dzieci. Wystarczy zabezpieczyc sobie* dojscie do
    bydlakow w sadzie rodzinnym w pl i kase masz jak w banku, co miesiac.

    * tzn. zasiegnac jezyka, ktory adwokat zajmuje sie zalatwianiem
    alimentow (najczesciej to baba) i ma dobre uklady "za lada"