  • 21. Data: 2004-08-26 14:11:53
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Tacy ludzie mnie śmieszą... Buduję takie stacje od 1996 roku, począwszy od
    wież skończywszy na antenach rozsiewczych i radioliniowych i ludzie non stop
    swoje - zdrowie? Nie! Tu chodzi o zazdrość, zawiść i kasę, nic więcej. Po
    tylu latach w branży mam nadal 2 ręce, 2 nogi, dość wysokie IQ, mam rocznego
    zdrowego syna. Do tego mam ubaw z takich ludzi jak ty, którzy pieklą się, że
    ktoś będzie miał trochę więcej kasy niż on sam... Nie szkoda ci facet
    nerwów?

    PS Wytłumacz mi zasadnie w czym ten maszt ci przeszkadza tak naprawdę?

    Krzysiek

    www.fotografie.krzyska.prv.pl
    n...@p...pl

  • 22. Data: 2004-08-26 14:13:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "diddo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ekoidioci ??

    Heh, jak to mówią lepiej z mądrym stracić niż z glupim zyskać. Nie
    polegałabym na opiniii ekoidiotów, jak ich slusznie nazwał Rodrig bo ich
    punkt widzenia zalezy od stanu konta - poczytaj o organizacjach rzekomo
    ekologicznych oprotestowywujących budowy np hipermarketu i zmieniajacych
    zdanie po uzyskaniu pewnej gratyfikacji finansowej.

    HaNkA

  • 23. Data: 2004-08-26 14:25:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    > No więc możesz zwrócić się do pomoc do różych stowarzyszeń
    > ekoidiotycznych które przedstawią ci dowody, że stacje truja,
    > promieniują i zabijają ptaki. Możesz też zwórócić się o pomoc do prasy
    > brukowej.

    Byćmoże, jeśli będzie to wysoki maszt, będzie wymagał odciągów ...
    zrobią za cienkie , więc i ptaszki ich nie będą widzieć, przez co
    masowo będą się rozpołowiać, "krasztesty" odstawiać tuż nad twoim
    oknem ... Ekoidioci powinni pomóc (W warszawie tylko przęsła mostu
    pokolorowano ;>)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 24. Data: 2004-08-26 14:43:27
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    idz na alt.fizyka i tam sie zapytaj czy szkodzi

  • 25. Data: 2004-08-26 15:01:27
    Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl>

    Użytkownik "miedza" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > ktoś będzie miał trochę więcej kasy niż on sam... Nie szkoda ci facet

    Szczególnie jak się weźmie pod uwagę statystykę zachorowań na nowotwory
    wzdłuż lini przesyłowych energetycznych i podobnym tego madium. Maszt
    również emituje pole elektromagnetyczne i prawdziwość tego czy szkodzi czy
    też nie, przyniesą dopiero badania statystyczne.
    Częstotliwości są wysokie, zauważ iż ludzie pracujący przy obsłudzie
    (dyżurach) na stacjach nadawczych są przeważnie łysi. Nie wspomnę o stacji
    radiolokacyjnej we Władysławowie. Wszyscy starsi rangą oficerowie są łysi i
    z powikłaniami.

    Za wcześnie jest aby osądzać szkodliwość masztów, czy też nie. Mimo tych 40
    watów emisji.

    Jacobs

  • 26. Data: 2004-08-26 15:09:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > radiolokacyjnej we Władysławowie. Wszyscy starsi rangą oficerowie są łysi

    nie chce byc nie uprzejmy ale policjanci tez za zazwyczaj lysi i z
    powiklaniami (umyslowymi),
    co to moze znaczyc ? :)

    P.

  • 27. Data: 2004-08-26 15:26:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    diddo wrote:
    > Kupcie sobie działkę koło Czarnobyla... będzie wam idealnie.

    Taaaak... Jak pada hasło 'promieniowanie' to wszystkim Czarnobyl się na
    mózg rzuca - nawet jeśli jest to promieniwanie mikrofalowe lub nawet
    podczerwone.

  • 28. Data: 2004-08-26 15:29:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jacobs400 wrote:

    > Częstotliwości są wysokie, zauważ iż ludzie pracujący przy obsłudzie
    > (dyżurach) na stacjach nadawczych są przeważnie łysi. Nie wspomnę o stacji

    Duh. Z wiekiem mężczyźni łysieją. nieliczny odsetek zachowuje czuprynę
    dopóźnego wieku.

    > radiolokacyjnej we Władysławowie. Wszyscy starsi rangą oficerowie są łysi i
    > z powikłaniami.

    Łysi z powikłaniami? Jakie sa powikłania łysiny?

  • 29. Data: 2004-08-26 15:35:33
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

> [...]
    > również emituje pole elektromagnetyczne i prawdziwość tego czy szkodzi czy
    > też nie, przyniesą dopiero badania statystyczne.

    Taaaa.. Aby antena ci zaszkodziła musiałbyś się do niej przytulić lub stać w
    strefiej jej rażenia, a tę strefę wyznacza nie kto inny tylko sanepid na
    podstawie pomiarów i wcale nie jest tak łatwo dogodzić Sanepidowi pod tym
    względem, są przeostrożni.

    > Częstotliwości są wysokie, zauważ iż ludzie pracujący przy obsłudzie
    > (dyżurach) na stacjach nadawczych są przeważnie łysi.
    Miałem dyżur dla PTC Era przez 3 lata - gdy pracujesz bezpośrednio przy
    antenie nadajnik sobie lockujesz. teraz instaluję nowe anteny i
    rozbudowywuję działające stacje, pracując nieopodal strefy. Nie jestem łysy,
    a ni nikt z moich pracowników także nie jest łysy - wręcz przeciwnie, mamy
    gęste, przydługawe włosy. Znam wszystkich dyżyrnych z regionu Katowic,
    Poznania i Wawy z Ery i wielu z Centaka - będzie ich z 70? i może z 5 jest
    łysych. Wiele bardziej szkodliwe są nadajniki TV i radiowe, niż te KILKU
    watowe anteny rozsiewcze GSM, DCS czy już UMTS....

    Nie wspomnę o stacji
    > radiolokacyjnej we Władysławowie. Wszyscy starsi rangą oficerowie są łysi
    > z powikłaniami.

    Chyba on noszenia hełmów.... ROTFL.

    > Za wcześnie jest aby osądzać szkodliwość masztów, czy też nie. Mimo tych
    40
    > watów emisji.

    40 podziel przez 10.

    Mniej gadaj z sąsiadami pod kościołem, a więcej poczytaj lektury nt tej
    branży.

    PS Chyba że też ci chodzi o sąsiada, który dostaje za dzierżawę gruntu od
    operatora kilka stów... he he ej ludzie ludzie

    EOT

  • 30. Data: 2004-08-26 16:09:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > 1. Jakie są możliwości zablokowania danej budowy. ( skąd podstawy prawne
    > wziąć )

    Raczej niewielkie w praktyce. Jesli tylko ów maszt będzie zgodny z normami i
    prawem budowlanym.

    > 2. Jakie ewentualnie argumenty można użyć, aby utrudnić budowę.

    A z jakiego powodu Ci to przeszkadza?