  • 91. Data: 2004-08-29 15:56:01
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>
    napisał w wiadomości news:cdd3j0l62jov3nrb7hht3hp92ererdenk2@4ax.com...

    > przy wprowadzeniu elektrod np. do zyly, tzn. bezposrednio do cieczy w
    > organizmie chyba moze...
    > Ale nie sprawdzalem :-)

    Spróbuj, może własnie wynalazłeś nowy narkotyk :-)

    Alek

  • 92. Data: 2004-08-29 16:44:12
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sun, 29 Aug 2004 12:59:11 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

    >Chyba nigdy więcej nie wyjdę na słońce. Jeszcze się ugotuję!
    Nadmiar ciepla wydalane jest przez pot i raczej nie przenika do
    wnetrza organizmu jak fala e-m.

    >I zwykłym świetle.
    przy czym zazwyczaj swiatlo jest rozproszone

    >Wiem. I co z tego?
    >Masz 1 W promieniowania do promieniowania żarówki 40-70 W
    >że już nie wspomne o promieniowaniu słońca w południe przy bezchmurnym
    >niebie - 1,5 kW/m2
    Czestotliwosc jeszcze. 50 Hz plynia raczej po powierzchni, stad rurowa
    budowa przewodow transmisji WN.
    A komorka jednak ma nieco wyzsza czestotliwosc i wnika glebiej.

    Klapuch

  • 93. Data: 2004-08-29 16:44:13
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sun, 29 Aug 2004 13:01:41 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

    >Oczywiście, że nie ma. (czas)

    >Szkodzi jedynie długie - powyżej około 10 minut - trzymanie komórki
    >przyłożonej do głowy.
    Przeczysz samemu sobie

    >Zapytam jeszcze raz czy zdajesz sobie sprawę jak mała to jest moc te 4W?
    To zalezy od czestotliwosci, gdyby byla mala to byloby slychac do 2
    ulic dalej.
    Istnieje pewna roznica pomiedzy 4W na np. 3MHz a 900MHz. Albo
    nieszczesnej zarowki - 0,00006MHz (60W)
    Klapuch

  • 94. Data: 2004-08-29 16:44:14
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sun, 29 Aug 2004 17:56:01 +0200, "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

    >Spróbuj, może własnie wynalazłeś nowy narkotyk :-)
    BEDE SLAWNY!!! :-)))

    I od razu duracell - tydzien na paluszku! :-))

    Klapuch

  • 95. Data: 2004-08-29 17:02:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Przeczysz samemu sobie

    Nie, nie przeczę.
    Komórka przyłożona do głowy może MIEJSCOWO podgrzać tkankę, w tym być
    może nawet mózg.

    > To zalezy od czestotliwosci, gdyby byla mala to byloby slychac do 2
    > ulic dalej.

    Moc to jest moc, nie zależy od częstotliwości. Polecam podręcznik fizyki.

    > Istnieje pewna roznica pomiedzy 4W na np. 3MHz a 900MHz. Albo
    > nieszczesnej zarowki - 0,00006MHz (60W)

    A co to za bzdura to wyżej? Gdyby żarówka emitowała falę z taką
    częstotliwością to by nie świeciła.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 96. Data: 2004-08-29 17:08:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Nadmiar ciepla wydalane jest przez pot i raczej nie przenika do
    > wnetrza organizmu jak fala e-m.

    Oczywiście, że przenika do wnętrza organizmu!
    I to krew a nie pot odprowadza ciepło w organizmie.
    Pot jest tylko jednym z mechanizmów schładzania organizmu.

    > przy czym zazwyczaj swiatlo jest rozproszone

    Tak jak i fala z nadajnika. Bo nie mówimy o laserze przecież.

    > Czestotliwosc jeszcze. 50 Hz plynia raczej po powierzchni, stad rurowa
    > budowa przewodow transmisji WN.
    > A komorka jednak ma nieco wyzsza czestotliwosc i wnika glebiej.

    Przenika kolego, przenika.

    Inaczej za drzewami, krzakami, ścianami nie miałbyś łączności.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 98. Data: 2004-08-31 00:35:20
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sun, 29 Aug 2004 19:08:34 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

    >Oczywiście, że przenika do wnętrza organizmu!
    >I to krew a nie pot odprowadza ciepło w organizmie.
    >Pot jest tylko jednym z mechanizmów schładzania organizmu.

    Krew rozprowadza cieplo (miedzy innymi),
    ale skora jest tak zbudowana, zeby raczej nie przekazywala ciepla do
    organizmu. Jestesmy stalocieplni.

    >Inaczej za drzewami, krzakami, ścianami nie miałbyś łączności.

    No, czasami nie ma...
    Klapuch

  • 97. Data: 2004-08-31 00:35:20
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sun, 29 Aug 2004 19:02:24 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

    >Moc to jest moc, nie zależy od częstotliwości. Polecam podręcznik fizyki.
    Nie zrozumiales mnie. Moc nie zalezy od czestosliwosci, ale
    stala moc przy roznej czestotliwosci inaczej sie rozchodzi i inaczej
    dziala.
    moze byc tak, ze przy 3 MHz nie bedzie slychac, a przy 900MHz bedzie -
    ta sama moca.

    >A co to za bzdura to wyżej? Gdyby żarówka emitowała falę z taką
    >częstotliwością to by nie świeciła.

    A NIE emituje???
    Skoro jest zasilana pradem 50Hz to musi takie promieniowanie tez
    emitowac.
    A swiecenie to nie jest efekt bezpozredniej emisji fali e-m tylko
    zamiany ciepla na swiatlo, jak w swieczce.
    jakos tak...

    Klapuch

  • 99. Data: 2004-08-31 07:25:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004, Klapuch (www.klapuch.komrel.net) wrote:

    >+ On Sun, 29 Aug 2004 19:02:24 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ A NIE emituje???
    >+ Skoro jest zasilana pradem 50Hz to musi takie promieniowanie tez

    Słyszałeś ty kiedy takie hasło jak "modulacja" ? :>
    Nie, żarówka nie emituje znaczących [1] ilości energii w postaci
    fali 50 Hz. Emituje w okolicach 5*10^14 (machnąłeś się tylko
    bilion decylionów razy ;>) zmodulowane... 100 Hz !

    >+ A swiecenie to nie jest efekt bezpozredniej emisji fali

    No toż sobie sam odpowiadasz.
    [1] Owszem, ta pętelka złożona z przewodów doprowadzających prąd
    do żarnika i samego żarnika trochę pola magnetycznego wytwarza,
    to i rozchodzi się ono "w przestrzeni". Tylko zmierzyć trudno :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 100. Data: 2004-08-31 08:44:43
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > dziala.
    > moze byc tak, ze przy 3 MHz nie bedzie slychac, a przy 900MHz bedzie -

    Ludzkie ucho słyszy częstostliwości w zakresie kilku do 22 kHz.
    Więc nie wiem co Ty chcesz słyszeć w zakresie megaherców.

    > A NIE emituje???
    > Skoro jest zasilana pradem 50Hz to musi takie promieniowanie tez
    > emitowac.

    Doprawdy? A telefon komórkowy to wg Ciebie prądem z jaką częstotliwością
    jest zasilany, że emituje 900/1800/1900 MHz ?

    > A swiecenie to nie jest efekt bezpozredniej emisji fali e-m tylko
    > zamiany ciepla na swiatlo, jak w swieczce. jakos tak...

    Upsss.... fizyka podstawówki się kłania. W rozgrzane do dużej
    temperatury atomach następuje przechodzenie elektronów pomiędzy
    poszczególnymi stanami energetycznymi, w wyniku czego emitowane są fale
    elektromagnetyczne o różnej częstotliwości, w tym widzialnej, czyli
    światło.
    Światło kolego to jest ta Twoja rzekomo szkodliwa fala
    elektromagnetyczna o określonej długośći (częstotliwości), którą
    potrafią rejestrować nasze oczy.

    pozdrawiam
    Arek

    --