  • 11. Data: 2004-08-26 13:23:04
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 14:57:16 +0200, diddo <d...@o...pl> napisał:

    > Kupcie sobie działkę koło Czarnobyla... będzie wam idealnie.
    > Ja nie mam zamiaru mieć jakichkolwiek anten, stacji itp. ponad te, które
    > już
    > są.
    > O kwestiach krajobrazowych nie będę wspominał.
    > Ponadto w centrum Gdyni nie trzeba się martwić o brak zasięgu.
    > Jeżeli nie jesteście w stanie odpowiedzieć na zadane pytania to po prostu
    > nie odzywajcie się, chcecie sobie ulżyć idźcie na pl.pregierz.
    > Niepotrzebnie ściągnięte bity ...

    A dlaczego nie chcesz mieć anten? Konkretnie!

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 12. Data: 2004-08-26 13:26:01
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 15:19:31 +0200, diddo <d...@o...pl> napisał:

    > :) wesoła grupa
    >
    > Zacznijmy więc od poczatku.
    > Jak zemścic się na znienawidzonym sąsiedzie, który jeszcze dodatkowo chce
    > wybudować sobie maszt, w dodatku zgarniać za to kase . Ja bym chciał z
    > premedytacją mu w tym przeszkodzić bo go nienawidze. Wiem, że jak nie
    > będzie
    > mógł wybudować masztu to go krew zaleje a ja będe miał satysfakcję.

    O i tak możemy sobie pogadać.
    No więc możesz zwrócić się do pomoc do różych stowarzyszeń ekoidiotycznych
    które przedstawią ci dowody, że stacje truja, promieniują i zabijają
    ptaki. Możesz też zwórócić się o pomoc do prasy brukowej.

  • 13. Data: 2004-08-26 13:30:33
    Od: "diddo" <d...@o...pl>

    > A po pierwsze to dlaczego zamierzasz zablokowac budowę?
    > Dlatego, że "słyszałeś że szkodzi"?

    Wskaż mi jakąkolwiek instytucję , człowieka , firmę etc. która zagwarantuje
    mi w 100% że antena nie ma, nie będzie miała żadnego negatywnego wpływu na
    zdrowie moje, moich dzieci (teraz i w przyszłości ) oraz zagwarantuje mi
    ewentualne odszkodowanie za ewentualne pojawienie się negatywnych skutków
    działania nadajnika.

    Wtedy mogą wybudować ich 100 tysięcy naokoło mnie bylebym mógł swobodnie
    dotrzec do domu.

    > A po drugie: Masz komórkę?
    mam.

    pozdrawiam Robert

  • 14. Data: 2004-08-26 13:31:51
    Od: "diddo" <d...@o...pl>

> [...]
    > które przedstawią ci dowody, że stacje truja, promieniują i zabijają
    > ptaki. Możesz też zwórócić się o pomoc do prasy brukowej.

    o tych ekoidiotach nie pomyślałem dobry pomysł

  • 15. Data: 2004-08-26 13:33:31
    Od: "diddo" <d...@o...pl>

    Ok dzięki za udział w dyskusji
    nie zabieram więcej czasu wam i sobie

    i pozdrawiam Robert

  • 16. Data: 2004-08-26 13:47:51
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cgkoua$gnm$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *diddo* napisał(a):

    > o tych ekoidiotach nie pomyślałem dobry pomysł

    Ale na pewno pomyślał inwestor :P
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 17. Data: 2004-08-26 13:53:40
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 15:47:51 +0200, Big Jack
    <A...@q...hfhagb.cy> napisał:

    > W wiadomości: news:cgkoua$gnm$1@nemesis.news.tpi.pl

    > ekoidiotycznych

    > Ale na pewno pomyślał inwestor :P

    I zamówił u nich "analizę" albo "opracowanie" tudzież wpłacił pewna kwotę
    "na fundusz organizacyjny"

  • 18. Data: 2004-08-26 13:56:22
    Od: "diddo" <d...@o...pl>

    > A Ty wskaż nam jakąkolwiek instytucję , człowieka , firmę etc. która
    > zagwarantuje w 100% że antena ma, będzie miała jakikolwiek o negatywnyo
    > wpływ na
    > zdrowie twoje,twoich dzieci (teraz i w przyszłości)

    ekoidioci ??

  • 19. Data: 2004-08-26 13:58:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "diddo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    wpływ na
    zdrowie twoje,twoich dzieci (teraz i w przyszłości)

    HaNkA

  • 20. Data: 2004-08-26 13:59:04
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 15:56:22 +0200, diddo <d...@o...pl> napisał:

    > ekoidioci ??

    No wiesz... istnieją ludzie, z tytułami, którzy twierdzą że woda pamięta
    lekarstwa. Są też tacy co twierdzą, ża anteny GSM szkodzą.