  • Data: 2004-08-27 07:25:37
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wtrace sie w dyskusje.
    > Zdecydowanie popieram diddo'a.
    > Promieniowanie elektromagnetyczne jest szkodliwe.
    > Moze powodowac zmiany nastroju, rozdraznienia, bole glowy oraz inne
    > dolegliwosci z chorobami wlacznie.
    > Tak samo promieniowanie z przewodow energetycznych, jak i anten,
    > radarow i kuchenek mikrofalowych. O telewizorach nie wspomne.

    W takim razie ja powinienem już naprawdę świecić. Pisząc teraz ten post mam
    60cm od siebie monitor, komputer wcale nie dalej, 4 podłączone radia, gąszcz
    kabli w ktorych płynie większy lub mniejszy prąd, kable sieciowe itp. Nie
    daj Bóg zechce mi się rozmawiać na radiu, załączę nadajnik z konkretną mocą
    to na prawdę nie wiem dlaczego jeszcze żyję. Nastrój mam dobry, nie wiem co
    to ból głowy, na umyśle nic mi nie brakuje, ostatni raz u lekarza byłem -
    nie pamiętam, żona mówi, że w innych sprawach też jestem zdrowy, a radiami i
    krótkofalarstwem zajmuję się juz 15 lat. I uwierz mi, nadaję z mocami
    kilka/kilkanaśce razy większymi niż BTS. Tak więc nie rozumiem o co ten
    krzyk. Ta antena będzie daleko od ciebie, będzie pracować z relatywnie małą
    mocą. Policz sobie natężenie pola w twoim mieszkaniu i porównaj z
    dopuszczalnymi normami. Nie wspomnę już o tym, ile "syfu" jest w eterze. On
    bardziej wpływają na twój organizm niż ta marna antenka.
    Pozdrawiam.