  • Data: 2004-08-27 20:11:07
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 22:06:11 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
    <k...@o...-p-l> napisał:

    > Nasmiewaj sie dalej.
    > Czy wiesz co by sie dzialo, gdyby takie badania zostaly opublikowane?

    Oczywiście ukrywanie wyników takich badań jest to rezultat żydomaońskiego
    spisku. Boja się uajwnienia prawdy. Tak samo jak bojś się, że się wyda, że
    ladowania na księzycu zostały sfałszowane, a CIA złapało marsjanina i
    pokroiło go na kawałki.
    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!