  • Data: 2004-08-26 18:50:03
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Klapuch (www.klapuch.komrel.net) napisał:

    > Wtrace sie w dyskusje.

    Dawajtie towarziszczi ...

    > Zdecydowanie popieram diddo'a.

    Masz prawo ;)

    > Promieniowanie elektromagnetyczne jest szkodliwe.

    Gińcie napromieniowani !

    > Moze powodowac zmiany nastroju, rozdraznienia, bole glowy oraz inne
    > dolegliwosci z chorobami wlacznie.

    Z wypadaniem włosów łonowych i osłabieniem działania witaminy RU 486
    włącznie ...

    > Tak samo promieniowanie z przewodow energetycznych, jak i anten,
    > radarow i kuchenek mikrofalowych. O telewizorach nie wspomne.

    Nie wspominaj ... Chłopie, pomogę ci... Za jedyne 7 000 Brutto wypruje
    ci wszystkie przeody elektryczne w bloku/domu/na działce/ ... Wyszukam
    wszystkie elementy metalowe w twoim otoczeniu tworzące cewki ... Chroń
    boże Polskę przed indukcją elektromagnetyczną ...Zabiorę twój
    telewizor, lodówkę, mikrofalę, komórkę, komputer, osprzęt wszelaki
    elktryczny ...

    > Jesli Ty jestes zdrowy to dobre Twoje. Poczekaj jeszcze 10 lat to moze
    > zobaczysz. Albo i teraz - nie widzisz objawow jak: pieczenie oczu,
    > niewytlumaczone zmiany nastroju, swedzenie skory itp.

    Kiedyś koleśprzy mnie odebrał komórkę , dostałem uczulenia ;)

    > Jesli nadal wierdzisz, ze jestes zdrowy to wiedz, ze sa ludzie, ktorzy
    > sa zdrowi i sa tacy, ktorym wystarczy widok deszczu za oknem, zeby sie
    > przeziebili. Tacy beda bardziej odczuwac skutki dzialania
    > promieniowania elektromagnetycznego.

    Tak tak ... wszyscy jesteśmy chorzy, tylko źle zdiagnozowani ... a
    najbardziej chora jest zdrowa żywność ...

    > Nie mowie o ekologii. Mowie o zwyklym rozumowaniu.

    Nie wątpię ...

    > A komorki tez sa szkodliwe - mam znajomego, ktory twierdzil, ze nie sa
    > i trzymal zawsze komorke z prawej strony. Teraz ma czesciowa utrate
    > wzroku z prawej strony. Teraz rozmawia przez sluchawke. Tylko troche
    > za pozno.

    *ROTFL*

    A teraz podaj dowody , badania , tezy naukowców (Pomijaj takich
    naukowców jak ja czy papcio rydzyk) ...

    A .. zapomniałbym ... Najprawdopodobniej w ciągu 13 lat umrzemy
    wszyscy na chorobę popromienną po podłączeniu polski do UE

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))