eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMarsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach › Re: Marsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Marsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach
    Date: Tue, 09 Nov 2021 16:27:09 +0100 (CET)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 09.11.2021 o 15:32, A. Filip pisze:
    >
    > O ile oczywiście w opisany sposób można spokojnie zorganizować ów
    > marsz na podwórku Urzędu, to mam już pewne wątpliwości, czy Urząd może
    > sobie marsze organizować na nienależącym do niego terenie. Nie wiem,
    > na ile ogarnęli ten aspekt.

    IMHO raczej+ ogarnęli w *jednorazowej* perspektywie.
    Sam SN nie rozpatrzył skargi nadzwyczajnej Ziobry na skasowanie
    rejestracji Marszu Niepodległości jako zgromadzenia cyklicznego przed
    musztardą po obiedzie bo "trzeba się trzymać (czasochłonnych) procedur".
    Będzie mało czasu na jakąkolwiek decyzje sądu *przed Marszem*, tym
    bardziej na prawomocną. Po marszu decyzje sądów będą "na przyszłość".

    Jak PO "poświęci Wałęsę" to mogą politycznie dopierdolić PiS
    "Falandyzacją (Prawa) 2.0".

    --
    A. Filip