  • Data: 2017-08-25 23:34:51
    Temat: Re: Mapa z sądami i urzedami pocztowymi?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-08-17 o 16:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Próbuję powiązać informacje o tym, w jakim UP został nadany list z
    > tym, który sąd go nadał (cała Polska). Pierwszy pomysł to
    > "geograficznie", czyli mapka z jednocześnie i sądami i urzędami
    > pocztowymi (no wiem, że mogą być zmyłki). W W-wie to nawet łatwe
    > (geoportal), ale jak z innymi metropoliami?

    Jeśli masz list, to na kopercie jest pieczątka. Zakładam, że to tak
    oczywiste, że musisz nie mieć listu. Pewnie przesyłka wrócił do sądu.

    Zatem masz konkretny urząd pocztowy. Zadzwoń tam i zapytaj. Bo sądy
    miewają różne udziwnienia. U nas miasto stosunkowo małe, ale sąd jest w
    kilku lokalizacjach - wiele oddziałów rejonowego i okręgowy.
    Teoretycznie sądy są w pobliżu dwóch mogących wchodzić w rachubę urzędów
    pocztowych. Jeden jest w zasadzie po drugiej stronie ulicy. Ale sąd
    obsługuje zupełnie inny urząd pocztowy - przyjeżdża konwój, zabiera
    pocztę i zawozi na taki urząd zupełnie w innej dzielnicy odpowiadający
    właśnie za takie zbiorowe instytucje. W dużych miastach, gdzie jest
    wiele sądów możliwe są w ogóle jakieś udziwnienia.