  • Data: 2017-08-26 07:00:45
    Temat: Re: Mapa z sądami i urzedami pocztowymi?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 16:03:44 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Próbuję powiązać informacje o tym, w jakim UP został nadany list z tym, który sąd
    go nadał (cała Polska).

    A po kiego to Tobie?
    Hobby takie?

    > Pierwszy pomysł to "geograficznie", czyli mapka z jednocześnie i sądami i urzędami
    pocztowymi (no wiem, że mogą być zmyłki).
    > W W-wie to nawet łatwe (geoportal), ale jak z innymi metropoliami?

    Zależy z jakim konkretnie UP sąd ma umowę
    Nie musi to być wcale placówka pocztowa najbliższa dla danej siedziby sadu
    U nas np oddziałów poczty jes 8 chyba ale przesyłki "instytucjonalne" obsługuje jeden
    z nich.