  • 31. Data: 2006-04-04 12:42:33
    Temat: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a) :

    > Dziwne ... President Jackson (11/i na upartego 10m) okazuje się być
    > ręczniakiem ... lol ;)
    >
    > No i PAR/URTIP/UKE łyknęło marketingowy bełkot ...
    > http://www.bajson.com/~promilek/cb/jackson.jpg
    > ;)

    Ale nie telefonem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 32. Data: 2006-04-04 12:42:38
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 33. Data: 2006-04-04 12:44:52
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Nadal jest mowa o telefonie
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0515.htm
    > Nie o telefonie _lub_innym_urządzeniu_do_prowadzeni_rozmów_

    Ale w całej sprawie nie chodzi o to, czy jest to telefon czy radio cd
    czy kf. Nie ważne są tutaj techniczne niuanse działania. Chodzi o
    zagrożenie wprowadzane przez obsługę telefonu komórkowego czy gruszki.
    Takie samo zagrożenie wprowadza obsługa telefonu jak radio cb bez
    zestanów głośnomówiących i decyzji sędziego była jak najbardziej słuszna.
    A cała dyskusja to tylko czepanie się słówek, bo jeśli PoRD jest
    napisane "....jazdy z telefonu wymagającego..." to można zerknąc do
    słownika (http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=61977) gdzie definicja brzmi
    "...składające się z aparatów nadawczo-odbiorczych połączonych
    przewodami". Skoro urządzenie przez które rozmawiasz nie ma przewodu to
    nie jest telefonem? Taka argumentacja jest absurdalana jak w/w o radio
    cd/kf i telefonie.

    --
    Filip.

  • 34. Data: 2006-04-04 12:48:47
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ale nie telefonem.

    Jak nie, jak tak jest napisane w tym świadectwie wydanym przez
    mynysterstwo.

    Bardziej drukowanymi trzeba to napisać ?

  • 35. Data: 2006-04-04 12:49:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Czy w czasie jazdy samochodem używałeś kiedyś do rozmowy telefonu
    > stacjonarnego?

    A telefonu komórkowego ?

  • 36. Data: 2006-04-04 12:49:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > A telefonu komórkowego ?

    Wszak ustawa mówi o *telefonie* a nie *telefonie komórkowym*.

  • 37. Data: 2006-04-04 12:50:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a) :

    > Wszak ustawa mówi o *telefonie* a nie *telefonie komórkowym*.

    Radiostacja nie jest telefonem

  • 38. Data: 2006-04-04 12:51:07
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > Ja mam licencje na używanie radiostacji amatorskiej.
    >
    > Nie kurewskiego radiotelefonu, bo nie wiem co to jest (a president pisze
    > co chce), tylko radiosacji. gosc miał tez radiostacje doręczną. ni
    > mniej, ni więcej. Żadnych radiotelefonów.

    Ale w tym problemie nia ma znaczenia jak nazywasz swoje urządzenie.
    Równie dobrze może on się nazywać 'Anal Intruder' i możesz mieć na niego
    licencję. Sędzia wykazał się rozsądkiem nie sugerując się nazwami i
    zabawą w słówka i najwyraźniej doszedł do wniosku, że końcowy efekt jest
    taki sam, niezależnie czy jest to satelitarna naziemna stacja nadawcza,
    telegraf czy radiostacja kf.

    --
    Filip.

  • 39. Data: 2006-04-04 13:01:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Radiostacja nie jest telefonem

    A radiotelefon jest telefonem ?

  • 40. Data: 2006-04-04 13:18:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a) :

    > Mnie się zdaje, że lepiej zadzwonić do Miodka albo Gruszczyńskiego.

    I ewentualnie potem do Weissa :-)