  • 21. Data: 2006-04-04 12:27:09
    Temat: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Marcin Żyła napisał(a) :
    > Ja mam licencje na używanie radiostacji amatorskiej.
    >
    > Nie kurewskiego radiotelefonu, bo nie wiem co to jest (a president pisze
    > co chce), tylko radiosacji. gosc miał tez radiostacje doręczną. ni
    > mniej, ni więcej. Żadnych radiotelefonów.

    Otóż to :-)
    Właśnie powinno powołać się na używanie radiostacji. Jakiś
    radiotelefon jest chyba tylko marketingową nazwą ręcznych
    radiostacji.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 22. Data: 2006-04-04 12:30:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Lukasz napisał(a) :

    > Tak. Mój błąd i coś czuję, że chyba zrobili to właśnie ze względu na CB.
    > Bydlaki!

    Nadal jest mowa o telefonie
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0515.htm
    Nie o telefonie _lub_innym_urządzeniu_do_prowadzeni_rozmów_

  • 23. Data: 2006-04-04 12:36:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Lukasz napisał(a):

    > No więc wychodzi na to, że teraz jak zmienisz gruszkę na słuchawkę w CB, to
    > bedzesz miał telefon...

    Że co ???
    Art 45 PoRD:

    > Czyli co? Nie można korzystać z CB podczas jazdy?

    Można, ale jak wkurzysz misiaków to mają możliwość udupić cie za
    cichy chód po chodniku.

    Prawo i Sprawiedliwość.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 24. Data: 2006-04-04 12:36:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > A weź sobie wstaw radiostacja i będziesz miał różnice między radiostacją
    > Cymbał radio a telefonem.
    > Widzisz?

    (za SJP)
    telefon - urządzenie techniczne umożliwiające dwustronną rozmowę na
    odległość

    > Ja mam licencje na używanie radiostacji amatorskiej.

    A ja mam patent żeglarski i co z tego?

    Nie zmienia to faktu, że urządzenie techniczne z którego korzystasz,
    niezależnie czy działa w paśmie CB, KF, 900MHz, czy łączy się
    bezpośrednio z odbiorcą, za pośrednictwem BTS-u, czy może satelity jest
    (jak sama nazwa wskazuje) telefonem, a więc urządzeniem do przekazywania
    głosu na odległość.

    > Nie kurewskiego radiotelefonu, bo nie wiem co to jest (a president pisze
    > co chce), tylko radiosacji.

    Jeżeli za pomocą swojej radiostacji przekazujesz np. obraz, czy dane
    telemetryczne, to możesz sobie z niej korzystać bo nie jest telefonem.
    Natomiast jak zaczynasz korzystać z radiostacji żeby dwukierunkowo
    przesyłać głos to już masz telefon :)

    > gosc miał tez radiostacje doręczną. ni
    > mniej, ni więcej. Żadnych radiotelefonów.

    A ja mam "radiostację ręczną" Siemensa CX65 za pomocą której nadaję i
    odbieram w paśmie 1800MHz :)

  • 25. Data: 2006-04-04 12:37:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > Ja mam licencje na używanie radiostacji amatorskiej.

    Co robić ... Twoja licencja nie zmienia faktu, że ustawa mówi co
    mówi. A producent sprzedaje Ci radiotelefon np.

  • 26. Data: 2006-04-04 12:37:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Witam

    > Broszurka nie zmienia, nie tworzy, tylko interpretuje.
    > Jeżeli podpisuje się pod tym KG Policji, to mam prawo domniemywać, że
    > nie wprowadzają ludzi w błąd. Błąd który powoduje niekorzystne
    > rozporządzenie mieniem :-)

    Możesz im wytoczyć sprawę cywilną :)

  • 27. Data: 2006-04-04 12:37:59
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > To teraz pytanie z innej beczki: czy urzędnicy odpowiadają za swoje błędy
    > ? Patrz np US.

    Za wyjątkiem może prezydenta, który jak nie wie co podpisze, to tak zwali na
    podwładnych...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 28. Data: 2006-04-04 12:38:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

  • 29. Data: 2006-04-04 12:40:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Nadal jest mowa o telefonie

    Stacjonarnym też ?

  • 30. Data: 2006-04-04 12:41:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a) :

    > Stacjonarnym też ?

    Dżizaaaa...
    Czy w czasie jazdy samochodem używałeś kiedyś do rozmowy telefonu
    stacjonarnego?