  • Data: 2004-01-27 09:02:23
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości
    news:bv49hq$jt9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > rozbawiania kogos. a rozmowa rzeczywiscie nie ma sensu, bo Ty masz swoj
    > sarkazm, a ja fakty.

    Fakty? To chętnie się z nimi zapoznam. Proszę więc o przedstawienie mi
    rocznej statystyki wypadków [ w tym oczywiście smiertelnych] z udzialem
    psów, ze szczególnym uwzględnieniem rasy rottweiler. Prosiłabym również o
    opinię jakiegoś kynologa - oczywiście nie No-Name- na temat psychiki
    rottweilerów i zdolności [lub ich braku] socjalizowania się z ludźmi.
    Bibliografii na temat Ci podrzucać nie będę bo na pewno sam dysponujesz
    wieloma materiałami. I nie ma tu sarkazmu. Bardzo chętnie dam się przekonać,
    że mam w domu bestię, która jest niebezpieczna dla mnie i mojej rodziny ale
    jako argumentów użyj czegoś więcej niż swoich "faktów" wyssanych z palca:-))

    HaNkA