  • 1. Data: 2003-07-10 19:33:46
    Temat: Mandat za parkowanie -- ale inne okolicznosci
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Wiem ze juz jest watek na temat mandatu ale nie w strefie platnego
    parkowania. Moje pytanie, zaparkowalem w Wawie w miejscu wyznaczonym dla
    platnego parkowania. Nie kupilem biletu i dostalem mandat. Czy mam to placic
    czy olac?

    Pozdrawiam,

    Witek

  • 2. Data: 2003-07-10 19:35:04
    Temat: Re: Mandat za parkowanie -- ale inne okolicznosci
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

    > platnego parkowania. Nie kupilem biletu i dostalem mandat.

    Oczywiscie chodzi o mandat(?) od WaPark.

  • 3. Data: 2003-07-10 19:36:49
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Witek napisał:
    > Oczywiscie chodzi o mandat(?) od WaPark.

    przeszukaj archiwum pl.misc.samochody pod katem slowa "wapark"

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-07-10 19:56:48
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    " Witek" <w...@N...gazeta.pl> napisał:

    >Oczywiscie chodzi o mandat(?) od WaPark.
    Oni NIE maja uprawnień do wystawiania mandatów, więc nie mogłeś od
    nich dostać lub nie dostałes mandatu.

    Artur Golański