  • 1. Data: 2003-07-10 17:42:25
    Temat: Potrzebny mi numer art. K.C. a nie mam kodeksu...
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    Wiem, ze taki art. jest w k.c. ale nie pamiętam numeru a w tej chwilii
    nie mam możliwości zajrzeć do kodeksu. podpowiedzcie proszę....
    Sprawa dotyczy śmierci kredytobiorcy i nienaliczania odsetek na
    spadkobiercę.
    Bardzo prosze o pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-07-10 20:22:33
    Temat: Re: Potrzebny mi numer art. K.C. a nie mam kodeksu...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Dante" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > nie mam możliwości zajrzeć do kodeksu. podpowiedzcie proszę....
    > Sprawa dotyczy śmierci kredytobiorcy i nienaliczania odsetek na

    http://www.infor.pl/isp/

    akty prawne -> kodeksy --> kodeks cywilny

    spisy treści aktów można przeglądać bezpłatnie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-10 21:11:19
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    Hmmm... sprawdziłem... w k.c. nie ma konkretnego art. o tym mówiącego -
    może w jakimś innym kodeksie jest - w jakim ????? plizzzzzzzzzzz help!!!