  • 1. Data: 2004-09-21 11:49:25
    Temat: Mandat za palenie tytoniu...
    Od: "Adam" <t...@p...onet.pl>

    Okolo tydzien temu palilem ze znajomym papierosy na dworcu PKP. Podeszli do
    nas policjant i SOK'ista. Poprosili o zgaszenie papierosow i dokumenty.
    Znajomy powiedzial ze nie ma dokumentow i wyrecytowal swoje dane. Ja
    pokazalem dowod osobisty. Policjant zweryfikowal dane znajomego przez radio
    a mnie spisywal SOK'ista. Nagle zadal mi pytanie czy pracuje czy tez ucze
    sie. Odpowiedzialem ze nie pracuje a ucze sie. A on na to "A wiec przykro mi
    musze pana ukarac mandatem karnym w wysokosci 50zl..." Ja otrzymalem mandat
    a moj znajomy ktory rowniez palil nie. Jak by bylo malo - jakis facet stal
    okolo 10 metrow dalej i rowniez palil. Policjant to widzial i nawet do niego
    nie podszedl. Co to ma byc? Czy da sie cos z tym zrobic? Czemu jest taka
    niesprawiedliwosc? Czemu dostalem mandat ja a nie ktos inny ? Co to za
    selekcja? Gdzie mozna cos takiego zglosic zeby zrobili z tym pozadek?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-09-21 12:21:08
    Temat: Re: Mandat za palenie tytoniu...
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > niesprawiedliwosc? Czemu dostalem mandat ja a nie ktos inny ? Co to za
    > selekcja? Gdzie mozna cos takiego zglosic zeby zrobili z tym pozadek?

    Nigdzie pewnie... A dlaczego jednych zatrzymuja do kontroli drogowej, a
    innych nie? Nie mozna zatrzymac wszystkich, to jest jak losowanie...
    Dostales mandat, bo zlamales przepisy - a teraz zal cie sciska ze kto inny
    tez nie dostal. Tylko pogratulowac.

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-09-21 12:49:43
    Od: "Adam" <t...@p...onet.pl>

    > Dostales mandat, bo zlamales przepisy - a teraz zal cie sciska ze kto inny
    > tez nie dostal. Tylko pogratulowac.

    nie sciska mnie zal ze nie tylko ja dostalem tylko dziwi mnie co to za
    selekcja? chyba niezbyt uwaznie przeczytales. a gdybysmy razem z tym
    znajomym kogos bili? to co tez zamkneli by tylko jego albo tylko mnie?
    np. jak kilka osob okrada sklep to co tez jednego zatrzymuja jak nakryja
    wszystkich a reszta odchodzi bezkarnie do domu?

  • 4. Data: 2004-09-21 13:08:54
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Adam" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znajomy powiedzial ze nie ma dokumentow i wyrecytowal swoje dane. Ja
    > pokazalem dowod osobisty. Policjant zweryfikowal dane znajomego przez

    i bardzo dobrze!!!
    Mam nadzieje ze odpowiednie sluzby beda tepic smroli takich jak ty!

    Ja osobiscie nie nawidzie jak jakis smrol pali w miejscu publicznym i dmucha
    mi prosto w twarz.

    Mam nadzieje ze mandat przemowi Ci do rozumu, i zaczniesz respektowac zakazy
    palenia

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2004-09-21 13:14:32
    Od: "Adam" <t...@p...onet.pl>

    Mam nadzieje ze mandat przemowi Ci do rozumu, i zaczniesz respektowac zakazy
    palenia
    Pozdrawiam
    Jacek

    No ok. Czy ja napisalem ze nie nalezal mi sie mandat? Doskonale sobie
    zdaje sprawe z tego ze sie nalezal. Ale czy ktos mi w koncu odpowie
    konkretnie na pytanie? Czemu taka selekcja ? Nie wydaje mi sie zeby ktos kto
    sobie wybiera z posrod lamiacych prawo kogo ukarac a kogo nie byl
    odpowiednia osoba do pilnowania pozadku...

  • 6. Data: 2004-09-21 13:28:13
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

> [...]
    kto
    > sobie wybiera z posrod lamiacych prawo kogo ukarac a kogo nie byl
    > odpowiednia osoba do pilnowania pozadku...

    daj juz spokój na jakim ty świecie zyjesz, chciał ukarac ciebie a nie
    twojego kolegę to tak zrobił, poprostu nie zauważył że kolega też pali.

    galis

  • 7. Data: 2004-09-21 13:36:59
    Od: "Adam" <t...@p...onet.pl>

    > daj juz spokój na jakim ty świecie zyjesz, chciał ukarac ciebie a nie
    > twojego kolegę to tak zrobił, poprostu nie zauważył że kolega też pali.

    To czemu powiedzial do niego "zgas papierosa" ?

  • 8. Data: 2004-09-21 13:38:37
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Adam nabazgrał:

> [...]
    > np. jak kilka osob okrada sklep to co tez jednego zatrzymuja jak nakryja
    > wszystkich a reszta odchodzi bezkarnie do domu?

    ale niewiem czy wiesz jak kogos pobijecie to przewaznie kazdy dostaje
    inny wyrok, wiec roznie to bywa
    moze poprostu im pyskowales, albo cos innego

    --
    Pozdr.Richat

  • 9. Data: 2004-09-21 14:08:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > To czemu powiedzial do niego "zgas papierosa" ?

    Żeby wypisać mandat potrzebny jest dokument tożsamości.Ty miałeś a kolega
    nie.

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-09-22 11:35:58
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Adam wrote:

    > nie sciska mnie zal ze nie tylko ja dostalem tylko dziwi mnie co to za
    > selekcja? chyba niezbyt uwaznie przeczytales. a gdybysmy razem z tym
    > znajomym kogos bili? to co tez zamkneli by tylko jego albo tylko mnie?

    Istnieje taka możliwość.

    A to znasz ? Kierowca zatrzymany do kontroli pyskuje:
    Kierowca: Tutaj jest cały sznur samochodów i wszyscy przekraczają
    prędkość, a Pan zatrzymał do kontroli tylko mnie !
    Policjant: a łowi Pan ryby ?
    Kierowca: łowię, ale co to ma do rzeczy ?
    Policjant: złapał Pan kiedyś wszsytkie ?

    pozdrawiam
    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919