  • 1. Data: 2004-09-21 12:19:09
    Temat: stypendium socjalne
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witajcie!
    Moja sytuacja jest trochę skomplikowana, stypendium socjalne jest
    przyznawane na podstawie dochodu z 2003 roku, a wtedy mój tata miał
    działalność gospodarczą teraz już nie, wyrejestrował w lipcu i dochód jest
    praktycznie zerowy, mama nie pracuje ja też nie, rodzeństwa nie mam, jedynie
    działka- rodzice są rolnikami.
    Złożyłam podanie o stypendium, i napisałam prośbę o nie uwzględnianie
    dochodu z 2003 roku, gdyż teraz sytuacja jest zupełnie inna - jak sądzicie
    czy mam szanse otrzymać to stypendium?
    Wydaje mi się,ż enie powinni patrzeć jak było ale jak jest teraz, jak
    sądzicie?
    dzięuję serdecznie za sugestie
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2004-09-21 12:29:37
    Temat: Re: stypendium socjalne
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    <CIACH>

    Ile jeszcze razy tego posta wyslesz?
    Smiecisz jedynie na grupie i skonfiguruj wreszcie ten czytnik...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/