  • 1. Data: 2004-09-21 11:49:03
    Temat: stypendium socjalne
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witajcie!
    Moja sytuacja jest trochę skomplikowana, stypendium socjalne jest
    przyznawane na podstawie dochodu z 2003 roku, a wtedy mój tata miał
    działalność gospodarczą teraz już nie, wyrejestrował w lipcu i dochód jest
    praktycznie zerowy, mama nie pracuje ja też nie, rodzeństwa nie mam, jedynie
    działka- rodzice są rolnikami.
    Złożyłam podanie o stypendium, i napisałam prośbę o nie uwzględnianie
    dochodu z 2003 roku, gdyż teraz sytuacja jest zupełnie inna - jak sądzicie
    czy mam szanse otrzymać to stypendium?
    Wydaje mi się,ż enie powinni patrzeć jak było ale jak jest teraz, jak
    sądzicie?
    dzięuję serdecznie za sugestie
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2004-09-21 12:16:16
    Temat: Re: stypendium socjalne
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > dzia?alno?? gospodarcz? teraz ju? nie, wyrejestrowa? w lipcu i dochód
    > jest
    > praktycznie zerowy, mama nie pracuje ja te? nie, rodze?stwa nie mam,
    > jedynie
    > dzia?ka- rodzice s? rolnikami.
    > Z?o?y?am podanie o stypendium, i napisa?am pro?b? o nie uwzgl?dnianie
    > dochodu z 2003 roku, gdy? teraz sytuacja jest zupe?nie inna - jak
    > s?dzicie
    > czy mam szanse otrzyma? to stypendium?
    > Wydaje mi si?,? enie powinni patrze? jak by?o ale jak jest teraz, jak

    Szanse na uzyskanie stypendium sa male, a wrecz prawie zadne... Poniewaz
    "oni" - komisja nie bedzie maiala jak sprawdzic twojego rzeczywistego
    dochodu. Sprawdzac moga jedynie na podstawie formularza PIT z roq
    ubiegłego... A na słowo juz nikt pieniedzy nie rozdaje...

    Poza tym skonfiguruj sobie wreszcie czytnik, bo pisanie bez wlasciwego
    kodowania na grupach jest zabronione:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-09-21 16:49:16
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "SebOLO" <p...@b...spamu.o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dochodu. Sprawdzac moga jedynie na podstawie formularza PIT z roq
    > ubiegłego... A na słowo juz nikt pieniedzy nie rozdaje...

    Ja miałem kiedyś podobną sytuację, napisałem pisemko przedstawiające moją
    sytuację, przedstawiłem zaświadczenie z bidy potwierdzające że ojciec jest
    bezrobotny i mi to uwzględnili bez żadnych problemów.

  • 4. Data: 2004-09-21 17:05:44
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > jest
    > bezrobotny i mi to uwzględnili bez żadnych problemów.

    Bywa - wszystko zalezy od komisji... A one sa rozne...