    From: Sero <s...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat i nieosiaganie dochodów
    Date: Sun, 12 Dec 2004 10:19:10 +0100

    teleron wrote:

    > zrobilo sie
    > z tej
    >
    > oj coś tu nie tak
    > od kiedy mandaty mają odsetki ?
    > chyba że o czymś nie wiem.
    > moje mandaty które się nie dały przedawnić
    > kosztowały tyle samo +7 do 14 zł
    > ale dawno żadnego nie dostałem to może jestem nie w temacie.

    Za koszty komornika jeszcze będziesz musiał zapłacić.
    W sumie można nie płacić, ale jak sie przyczepią to wezmą i samochód ;)
    Najlepiej napisz do Urzędu Wojewódzkiego, albo czegoś takiego gdzie wpływa
    kasa z mandatów, o pozwolenie na zapłacenie w ratach. Jak nie zapłacisz to
    sprawa zostanie przekazana do Urzędu Skarbowego, a z taką instytucją lepiej
    nie zadzierać, bo jak Ci się pojawi pierwszy dochód, to sie przyczepią i
    już nie odczepią.